י' אייר התשפ"ד
18.05.2024
תעמולה צינית

חמאס סחט מהחטופה: "אנשים טובים ונחמדים"

השימוש הציני בחטופים עד לרגע האחרון נמשך. חמאס תיעד את מייה שם בדרכה לישראל מודה לארגון, לאחר שחטף אותה פצועה והחזיק בה בתנאים אכזריים בלתי נתפסים | תיעוד השחרור של ששת החטופים סמוך לחצות ליל אמש

חמאס סחט מהחטופה: "אנשים טובים ונחמדים"
שחרור חטופים צילום: תעמולת חמאס

חמאס ממשיך לנסות לקבל אהדה ותמיכה בעולם כארגון הומאני ורחמן וגם אמש תיעד את העברת החטופות מידיו לידיו הצלב האדום. רגע לפני שיצאו לדרך סחט חמאס מילות שבח מפיה של החטופה מייה שם, בת ה-21 שנשלחה לביתה כשהיא מיוסרת כבר 55 ימים עם יד פצועה.

בתיעוד נראית מייה אומרת למצלמת החמאס: "היו אנשים טובים ונחמדים, ואוכל טוב". חמאס נקט בטקטיקה הזאת גם בפעימות קודמות. הנחה מראש את החטופים והחטופות כיצד לצעוד, לאן, מה לומר ולא לשכוח לנופף להם לשלום ולהודות על כל "הטוב". 

הפעימה השביעית חולקה לשתי קבוצות. תחילה שוחררו בשעות אחר הצהריים מייה שם בת ה-21 ועמית סוסנה בת ה-40 וכעבור שעות סמוך לחצות ליל עוד 6 נוספים, בניגוד לסיכום המוקדם על 8 חטופים נוספים ועשרה בסך הכל. 5 נשים ונער אחד.

לטקס השחרור הצטרפו גם הפעם מחבלי ג'יהאד אסלאמי המזוהים במדיהם השחורים בעוד מדי החמאס הם ירוקים - כשמאות עזתים צמאי דם שמתגודדים סביב רכבי הצלב האדום ושואגים 'אללה אכבר' כדי להפחיד ולהלחיץ עוד יותר את החטופים והחטופות שלא די מה שסבלו בשבי עד כה.

חמאס מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד