כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
ומי שינה מחנה

כמה אחוז בציבור תומך במתווה שחרור החטופים

רוב מוחץ בציבור לא מאמין בסיכוי להליך שלום עתידי עם הפלסטינים. כל עולה מסקר של חברת 'דיירקט פולס'. עוד עלה בסקר כי 49% לא שינוי את עמדתם הפוליטית בעקבות הטבח שבוצע בשבעה באוקטובר 

כמה אחוז בציבור תומך במתווה שחרור החטופים
שחרור חטופים צילום: תעמולת חמאס

מכון הסקרים 'דיירקט פולס' שבהנהלת שלמה פילבר ערכה סקר דעת קהל בנושאים הבוערים בימים אלה, המשקפים את העמדות הרווחות בקרב הציבור בזמן המלחמה. הנתונים פורסמו בערוץ 'עכשיו 14'.

49% מהנשאלים הצהירו כי אין שינוי בעמדתם הפוליטית בעקבות הטבח הרצחני שבוצע בשבעה באוקטובר, ואילו 44% מהנשאלים במדגם ציינו כי עמדותיהם נוטות כיום יותר לימין.

אותה השאלה נשאלה בקרב מצביעי הימין, "גוש הקואליציה": 58% השיבו כי עמדותיהם נוטות כיום יותר לימין, 38% הצהירו שעמדותיהם לא השתנו, 2% בלבד ציינו שעמדותיהם נוטות כיום יותר לשמאל ואילו ל-2% נוספים אין דעה בנושא. בקרב מצביעי המרכז שמאל, "גוש האופוזיציה", 60% הצהירו כי עמדותיהם לא השתנו, בעוד 30% אחרים הצביעו שעמדותיהם נוטות כיום יותר לימין.

רוב מוחץ בציבור לא מאמין שיש סיכוי להליך שלום עם הפלסטינים

כן בדק סקר 'דיירקט פולס' ו'ערוץ 14' את עמדות הציבור באשר להליך שלום עם הפלסטינים ברקע המלחמה. מהלך שהאמריקנים והסעודים דוחקים אליו. רוב מוחץ של 81% לא מאמין שיש סיכוי בעתיד להליך שכזה, בעוד 10% מאמינים. 9% האחוז הנותרים השיבו כי אינם יודעים. בהמשך, הוצגו הנתונים בקרב גוש הימין והמרכז שמאל: 92% מתומכי הקואליציה לא מאמינים בסיכוי להליך השלום עם הפלסטינים, בעוד 70% מתומכי האופוזיציה מאמינים בכך.

מתווה שחרור החטופים, המשך הלחימה בעזה והשליטה ברצועה

פלסטינים מלחמת חרבות ברזל דיירקט פולס ערוץ 14 חמאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד