י' אייר התשפ"ד
18.05.2024
טילים מדויקים וכטב"מים

דיווח: ישראל אחראית לפיצוץ מחסן נשק בתימן

דיווחים בתקשורת הערבית על הפצצה ישראלית של מחסן טילים בליסטיים השייך לקבוצת החות'ים בתימן. כמו כן, נטען כי חיל האוויר הישראלי השמיד כמה טילים בליסטיים השייכים לחות'ים

דיווח: ישראל אחראית לפיצוץ מחסן נשק בתימן
מטוסי חיל האוויר צילום: דובר צה"ל

הערוץ הסעודי אל-חדת' מדווח ממקורותיו הבוקר כי ישראל תקפה אתמול בצנעא, בירת תימן, מחסנים של טילים מדויקים וכטב"מים. הכוונה לפיצוצים שנצפו בג'בל עטאן במעוז החות'ים.

מקורות ערביים טענו היום כי חיל האוויר הישראלי ביצע לראשונה בתולדותיו תקיפה אווירית על מחסן תחמושת השייך לקבוצת החות'ים בתימן.

כמו כן, נטען כי חיל האוויר הישראלי השמיד כמה טילים בליסטיים השייכים לחות'ים. יש לציין כי ישראל לא התייחסה לדיווחים הללו.

כזכור המורדים החות'ים בתימן נשבעו ביום חמישי לחדש את התקפות הטילים על ישראל ולחטוף ספינות ישראליות בים האדום, אם ישראל תחדש את הלחימה ברצועת עזה.

יחיא סארי, הדובר הצבאי של החות'ים, אמר: "אנו מאשרים את נכונותנו המלאה לחדש את הפעולות הצבאיות נגד האויב הישראלי אם יחליט לחדש את תוקפנותו נגד עזה".

כזכור הארגון החות'י החמוש ביצע מספר התקפות טילים ומל"טים לעבר ערים וספינות ישראליות הקשורות לישראל בים האדום ובמפרץ עדן מאז פרוץ הסכסוך בין ישראל לחמאס ב-7 באוקטובר.

עזה מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד