י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

קריאות בליכוד: לשלב את ישי ברשימה

בכנס פעילים קרא אחד המועמדים בפריימריז בליכוד, שבח שטרן, לצרף את 'העם אתנו' לליכוד

ועידת הליכוד. צלם: יעקב כהן
ועידת הליכוד. צלם: יעקב כהן

בליכוד מפחדים לאבד קולות לשמאל בעקבות אחוז החסימה הגבוה ומלחמות החרדים, וקוראים לפורש הטרי מש"ס, ח"כ אלי ישי, "להצטרף לליכוד ולשתף פעולה עוד לפני הבחירות כדי לא לאבד את השלטון לשמאל".

בכנס פעילים שנערך אמש (ב) בנוכחות יו"ר הכנסת ח"כ יולי אדלשטיין, יו"ר ועדת הפנים ח"כ מירי רגב, ח"כ חיים כץ ויו"ר המטה הלאומי בליכוד שבח שטרן - אשר מתמודד ברשימה הארצית, נאמרו אמירות שונות בנוגע להתיישבות, משילות ובג"צ, וכן יצאו בקריאה לח"כ אלי ישי יו"ר מפלגת העם איתנו להצטרף לליכוד, ובכך למנוע איבוד של קולות רבים וחיזוק השמאל.

שטרן החליט לנצל את הבמה וקרא לח"כ אלי ישי, הפורש הטרי מש"ס שיצטרף לליכוד. "אני קורא כאן מעל במה זו לח"כ אלי ישי להצטרף לליכוד ולרוץ ברשימה משותפת עם הליכוד", אמר שטרן והוסיף: "אלי הוא איש ימין שתומך בהתיישבות. הוא איש שמחובר למסורת. הוא איש שמחובר לשכבות החלשות. הוא איש ישר ואיש אמת".

"אין סיבה שלא נוכל לשתף פעולה עוד לפני הבחירות לכנסת כדי שחס וחלילה לא נאבד שלושה-ארבעה מנדטים לגוש הימין ונאבד כך את השלטון לשמאל".

שטרן אף הבטיח כי יתווך בין ישי לנתניהו ואמר: "אני מתכוון לעשות את כל המאמצים כדי לתווך בין ראש הממשלה בנימין נתניהו ובין אלי ישי, כדי להביא לאיחוד הרשימות באופן הגיוני כך שכולנו נוכל להיות מרוצים".
ישי ליכוד שבח שטרן אסיפה ימין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד