י"א אייר התשפ"ד
19.05.2024
סמוטריץ' דורש להכריז על סיום ההפוגה

נתניהו: "מסתערים קדימה, נלחמים בכל העוצמה"

ראש הממשלה נתניהו התייחס לחידוש הלחימה וכתב: "כוחותינו מסתערים קדימה, ממשיכים להילחם בכל העוצמה". שר האוצר סמוטריץ' קרא להכריז באופן רשמי על סיומו של מתווה ההפוגה ולנתק כל קשר עם האויב הנאצי והמתווכים

נתניהו: "מסתערים קדימה, נלחמים בכל העוצמה"
נתניהו וסמוטריץ במליאה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס היום (שישי) לסיומה של הפסקת האש ולהמשך הלחימה מול ארגון הטרור חמאס וכתב: "כוחותינו מסתערים קדימה. אנחנו ממשיכים להילחם בכל העוצמה עד להשגת כל יעדינו: השבת כל חטופינו, חיסול חמאס, והבטחה שעזה לעולם לא תהיה יותר איום על ישראל".

בתוך כך, שר האוצר וחבר הקבינט המדיני בטחוני, בצלאל סמוטריץ׳ שוחח היום עם ראש הממשלה בנימין נתניהו וקרא להכריז באופן רשמי על סיומו של מתווה ההפוגה ולנתק כל קשר עם האויב הנאצי והמתווכים.

שר האוצר בצלאל סמוטריץ׳ אמר: "אסור לאפשר מצב של "חצי מלחמה" שבו צה״ל חושש מעצירה פתאומית של הלחימה בעקבות מניפולציות של חמאס שירצה לחזור ולחדש את ימי ההפוגה כדי למנוע את המשך פעולת צה״ל להשמדתו.

אנחנו שמחים מאוד על החטופים שחזרו הביתה אך כעת מתווה ההפוגה מיצה את עצמו. האוייב הנאצי ממשיך לבצע פשעי מלחמה ביחס לאזרחים ולחטופים. הסכמה לעצירה נוספת כעת תהיה טעות איומה המשדרת חולשה ורפיסות מול האוייב הנאצי".

לדברי סמוטריץ', "אסור בשום פנים ואופן לתת לצורר העלוב סינוואר לנהל אותנו. כעת יש לנתק כל קשר ומו״מ עם החמאס והמתווכים ולהסתכל על האוייב רק דרך כוונות ופעילות מטוסי הקרב, ארטילריה וכניסה קרקעית עד לחיסול והשמדה מוחלטת והשבת כלל החטופים.

בהתאם להחלטת הממשלה אין אפשרות כעת לחזור לימי הפוגה בלי דיון והחלטה מחודשת ועל כן בקשתי מראש הממשלה להודיע באופן פומבי ומפורש על סיומו של מתווה ההפוגה וחזרה ללחימה מלאה עד להשמדת חמאס וחזרת כל החטופים", כך סמוטריץ'.

חה"כ אוהד טל הגיב לדברים שכתב ראש הממשלה ובשונה מנתניהו שהקדים את מטרת השגת שחרור החטופים למטרת מיטוט חמאס, טל הקדים קודם את מיטוט חמאס. "כוחותינו מסתערים קדימה. אנחנו ממשיכים להילחם בכל העוצמה עד להשגת כל יעדינו: *חיסול חמאס, השבת כל חטופינו,* והבטחה שעזה לעולם לא תהיה יותר איום על ישראל", כתב.

מלחמת חרבות ברזל בנימין נתניהו בצלאל סמוטריץ' אוהד טל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד