כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
תקיפה שניה תוך יומיים

אוקראינה פוצצה רכבת תחמושת שסופקה לרוסיה על ידי צפון קוריאה

רכבת ברוסיה נפגעה מפיצוץ ענק שגרמה אוקראינה. הרכבת נשאה תחמושת שסופקה על ידי צפון קוריאה. קים ג'ונג און סיכם עם פוטין על אספקה ​​עצומה של פגזי ארטילריה שיועברו לרוסיה בספטמבר האחרון

אילוסטרציה
אילוסטרציה צילום: צילום מסך

רכבת שנייה התפוצצה בבוריאטיה, רפובליקה בפדרציה הרוסית הנמצאת עמוק בתוך רוסיה, הפיצוץ נגרם על ידי השירות החשאי האוקראיני שמנסה לחסום אמצעי לחימה מצפון קוריאה להגיע לרוסיה. בסוף השבוע התברר שרכבת התפוצצה בתוך מנהרה באורך תשעה קילומטרים, הארוכה ביותר ברוסיה.

הקו משמש להעברת תחמושת מצפון קוריאה לכוחות הפולשים של פוטין באוקראינה, כך על פי ערוץ InformNapalm. מנהיג קוריאה הצפונית, קים ג'ונג און סיכם עם פוטין על אספקה ​​עצומה של פגזי ארטילריה שיועברו לרוסיה בספטמבר האחרון.

הערוץ דיווח כי "תקרית הפיצוץ אירעה בקטע איטיקית-אוקושיקן של מסילת הרכבת המזרח סיבירית במנהרת הרכבת הצפונית. היא קיבלה אספקה ​​צבאית מקוריאה הצפונית".

הפיצוץ אירע כ-4500 קילומטרים מהגבול האוקראיני, כך שההישג האוקראיני מאד גדול, ומראה על היכולות האוקראיניות לחדור עמוק בתוך רוסיה.

המקור אמר לערוץ שדיווח על כך, כי התקיפה בשישי לפנות בוקר הייתה המשך לפיצוץ שאירע ביום רביעי בלילה שבו היתה מעורבת רכבת שעברה את האזור המרוחק של בוריאטיה.

לא הייתה תגובה מהצד הרוסי לתקרית האחרונה, אך מוסקבה אישרה שצוות של טיפול ברכבת הבחין בעשן במיכל דלק והזעיק את הכבאים למקום.

העיתון הרוסי "קומרסנט" ציטט ביום שישי מקורות שאמרו כי החוקרים פתחו בחקירה פלילית של האירוע ביום רביעי האחרון, וכי השריפה ברכבת נגרמה ככל הנראה "ממטען לא מזוהה".

"השירותים המיוחדים הרוסים צריכים להתרגל לעובדה שהאנשים שלנו נמצאים בכל מקום. אפילו בבוריאטיה הרחוקה", אמר המקור האוקראיני.

 

מלחמת אוקראינה רוסיה צפון קוריאה ולדימיר פוטין פיצוץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד