כ"א תמוז התשפ"ד
27.07.2024
"זה רצח"

בנו של אריה זלמנוביץ': "אבא לא קיבל בשבי תרופות ומזון שהוא צריך"

אחרי שמשפחתו של החטוף אריה זלמנוביץ' קיבלה הודעה רשמית על מותו בעזה, אמר הבן בועז: "הוא נזקק לתרופות ולא יכול היה לאכול הכל. חטופות שחזרו סיפרו שהוא חי על ביסקוויטים ותה. חייבים להחזיר את כולם בדחיפות"

בנו של אריה זלמנוביץ': "אבא לא קיבל בשבי תרופות ומזון שהוא צריך"
אריה זלמנוביץ' צילום: באדיבות המשפחה

אתמול הודיע קיבוץ ניר עוז על הרצחו של אריה זלמנוביץ הי"ד. זלמן היה בן 85, ממקימי קיבוץ ניר עוז, אב לשני בנים וסב לחמישה נכדים. בהודעה נמסר כי "אריה היה כל חייו איש אדמה אשר עסק בחקלאות ובגידולי שדה. איש ספר ובעל ידע רחב בנושאי היסטוריה וידיעת הארץ".

אחרי שהמשפחה קיבלה את ההודעה אמר הבן בועז, שדבריו הובאו ב"ווינט" כי "אנחנו לא יודעים אם מישהו חנק את אבא למוות או ירה בו, אבל אני אומר שהוא נרצח בשבי בעזה כי הוא לא קיבל את הטיפול שלו היה זקוק ואת האוכל שהוא צריך. בעוד ארבעה חודשים הוא צריך להיות בן 86. הוא לא היה סיעודי, הוא אפילו היה אדם עצמאי, אבל היו לו הרבה בעיות רקע".

עוד אמר: "אבא היה אדם שטופל בבית בהרבה תרופות ולא היה יכול לאכול כל מזון. מהתיאורים שקיבלנו, בשבי הם אכלו פול או חומוס או אורז מתובל, ואלה דברים שהוא לא היה יכול היה לאכול".

בועז אמר על החטופות שתיארו שראו אותו: "הן ראו אותו בסבלו. אבא שבת רעב מאונס וזה כואב לנו מאוד. גם אם ניסו לטפל בו, זה לא טיפול. לא חוטפים מביתו אדם עם כל המחלות האלה ואז מטפלים בו עם פלסטר. מהרגע הראשון חששנו לחייו ולצערנו אשר יגורנו בא לנו".

הבן בועז סיפר על סרטון שפורסם לפני מספר שבועות בו נראה אביו גוסס: "זה הפיל אותנו. זה נורא ואיום לראות את תהליך מותו של אבא שלך. היה ברור לנו שהסיכוי שהוא יחיה נמוך. גם רופאים שראו את זה העריכו שהסיכוי שהוא חי קלוש. המקרה שלו ממחיש את החשיבות הדחופה של לשחרר את החטופים. מעבר לזה שחמאס יכול בכל יום לרצוח מישהו נוסף בשבי, יש אנשים שהבריאות שלהם לא טובה. לא רק מבוגרים, יש גם צעירים לא בריאים, חלקם פצועים. לצערי, ימיו של אבא שלי נקצבו ברגע שנחטף. אם היו משחררים אותו קודם אולי היינו מצילים אותו".

חטופים חמאס רצח תרופות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד