כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

יש מקום חדש לאוכל טוב : Oshi Oshi למהדרין

הכי מדויק, הכי טרי, הכי טעים, הכי צבעוני, הכי מרהיב, הכי יפה, הכי כשר למהדרין בגוש גן Oshi Oshi למהדרין בנמל תל אביב שמיטה לחומרה

יש מקום חדש לאוכל טוב : Oshi Oshi למהדרין

Oshi Oshi למהדרין בנמל תל אביב מתמחה בהכנת סושי איכותי, אותנטי, מגוון ויצירתי. החזון הקולינרי של Oshi Oshi רוצה להביא לקהל שומרי הכשרות המהודרת והציבור הרחב את איכות המוצרים במקצועיות, זריזות ובמחיר שווה לכל נפש.





הסושי של Oshi Oshi כשר למהדרין, טרי מאוד, איכותי, עסיסי וטעים טעים. המסעדה מציגה מגוון מנות סושי טריות: סשימי, ניגרי, מאקי, פוטומאקי, אינסייד-אאוט, קונוסים, מגוון סושי סנדוויץ' ומנות ספיישל מיוחדות אחרות. המקום אף מציע מגוון מנות פתיחה קלילות כמו אדממה, מרק מיסו, נודלס, או סלט טופו מרענן.
שומרי הכשרות המהודרת ואלו המקפידים על שמיטה לחומרא, מקבלים כעת הזדמנות להכיר את המטבח היפני המותאם לחיך הישראלי, וליהנות משפע של מנות סושי, נודלס ולהיטים נוספים המייחדים את Oshi Oshi. אכן, המטבח של Oshi Oshi, עושה כבוד לסושי ולמטעמי יפן והמזרח.
סניף Oshi Oshi בנמל תל אביב כשר למהדרין שמיטה לחומרה בהשגחת בד"צ בית יוסף. "ההחלטה לעבור לכשרות מהודרת, נובעת מדרישה של קהל הולך וגובר המבקש ליהנות מאוכל איכותי בכשרות גבוהה ומוקפדת", מסביר משה מזרחי, הבעלים של הסניף בנמל תל אביב. "הציבור המקפיד על כשרות, מגיע לכאן ולקראת שנת השמיטה הביע את רצונו שנעלה את רמת הכשרות ואנו עושים זאת ברצון ובשמחה. אנחנו שמחים למלא את משבצת הסושי האיכותי בכשרות המהודרת, בכל אזור המרכז. אין עוד סושייה בכשרות מהודרת בגוש דן...".





• כשרות: מהדרין, בד"צ בית יוסף, שמיטה לחומרא
• כתובת: נמל תל אביב, סמוך לצומת ספרים
• טלפון: 03-6207056
• שעות פתיחה: א'-ה' 12:00-24:00, ו' סגור, מוצ"ש – עד אחרון הלקוחות




אוכל מסעדה סושי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד