י"ד אייר התשפ"ד
22.05.2024
העוינות העולמית נגד ישראל

המראיינת טענה כי אין סיוע הומניטרי ונאלצה לחזור בה

מראיינת בריטית עוינת טענה אתמול כי צה"ל לא הכניס סיוע הומניטרי לעזה, דובר צה''ל לתקשורת הזרה אומר לה שתבדוק, כי כן נכנס סיוע הומניטרי. בסיום הראיון המראיינת העוינת הודתה שאכן נכנס סיוע הומניטרי

המראיינת טענה כי אין סיוע הומניטרי ונאלצה לחזור בה
פיטר לרנר בראיון צילום: צילום מסך

לאחר מספר פעמים שאנשי תקשורת בריטיים התגלו כבורים ללא ידיעה על הנעשה בעזה, והביכו את עצמם שוב ושוב בשידור חי, שוב פעם מראיינת בריטית עוינת הודתה שאין לה מושג מה הולך בעזה והובכה בשידור חי.

המראיינת סנגיטה מיסקה בערוץ הרדיו הפופולארי LBC הבריטי, לא נתנה למרואיין להשלים משפט. היא טענה אתמול כי צה''ל לא הכניס סיוע הומניטרי לעזה מאז סיום הפסקת האש, סגן אלוף פיטר לרנר דובר צה''ל לתקשורת הזרה אומר לה "תבדקי", כי כן נכנס סיוע הומניטרי. אך היא כרגיל לא נותנת למרואיינים ישראלים להגיב מבלי לקטוע את המרואיין 5 פעמים בדקה אחת. בסיום, המראיינת העוינת הודתה שאכן נכנס סיוע הומניטרי.

פיטר לרנר כתב בחשבון ה-X שלו לאחר הראיון: "אני מתראיין הרבה בימים אלו. התקשורת הבריטית הם הכי קשוחים. מספיק לראות את הראיונות של אילון לוי (דובר משרד ראש הממשלה לתקשורת הזרה) לכל דובר יש את הדרך שלו להתמודד עם מראיין עוין, אני מעדיף את הגישה של הקשבה פעילה, שמביאה לרוב לשיחה לא להתלהמות".

עוד כתב: "התראיינתי בתוכנית של המראיינת סנגיטה מיסקה בערוץ הרדיו הפופולארי LBC, בשלב מסוים במהלך כל שאלה שנשאלתי המראיינת הפריעה לתשובות שלי, הפגינה חוסר ידע והסתמכות על מידע לא נכון. יאמר לזכותה שאחרי שתיקנתי אותה היא הודתה שצדקתי".

חמאס עזה מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד