ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
הצילנו מיד עשיו

הרבי מבעלזא לתלמידי ישיבת הגוש: "איבדנו את הדיין"

במסגרת טיש לתלמידי ישיבת 'הר עציון' שחבריהם נלחמים בעזה התבטא הרבי מבעלזא על רציחתו של הדיין הגאון רבי אלימלך וסרמן הי"ד. "הצילנו נא מיד אחי מיד עשיו, יעקב אבינו התפלל תפילה שבכל הדורות נזכה להינצל מידי עשיו הרשע"

הרבי מבעלזא לתלמידי ישיבת הגוש: "איבדנו את הדיין"
הרבי מבעלזא אמש מוצאי שבת צילום: אנשיל בעק

בליל שבת השתתפו מאות תלמידי ישיבת "הר עציון" שבגוש עציון בעריכת הטיש של האדמו"ר מבעלזא, כמידי שנה בשבת פרשת וישלח, לאחר הטיש ערך להם הרבי פירות טיש במעונו ושרו ניגונים. 

באמצע הטיש ניגש אחד מהרבנים בישיבה הרב מרדכי פרידמן וסיפר לאדמו"ר מבעלזא על הזמנים הקשים שעוברים בישיבה שיש להם כמאה תלמידים הנמצאים בתוך רצועת עזה ורוצים שהרבי יברך אותם, וביניהם ישנם כמה מבני הישיבה שנהרגו ל"ע בקרב בעזה הי"ד.

לדברי אחד הבחורים שהשתתף במקום ושוחח עם 'בחדרי חרדים': "הרבי מבעלזא הרכין את ראשו ולאחר זמן אמר בכאב: "גם אנחנו איבדנו אתמול יהודי, את הגאון רבי אלימלך וסרמן הי"ד", שנרצח בפיגוע בכניסה לעיר בבוקר יום חמישי ונמנה על חסידי בעלזא. 

האדמו"ר מבעלזא בירך את הבחורים ואת החיילים שנלחמים בעזה, ואמר על מה שכתוב בפרשת השבוע: "הצילני נא מיד אחי מיד עשיו, יעקב אבינו התפלל תפילה שבכל הדורות נזכה להינצל מידי עשיו הרשע". 

חסידות בעלזא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד