כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

ליברמן פותח פה: "מי החזיר את חברון?"

יו"ר ישראל ביתנו איווט ליברמן תוקף את הליכוד: "תמכו בהתנתקות והחזירו את חברון" • "לא פוסל לא את ביבי ולא את בוז'י"

צילום: פלאש90
צילום: פלאש90

יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן אומר: "הליכוד החזיר את חברון".

"מי שמסר את חברון ופינה את הישובים מגוש קטיף, זו לא היתה "ישראל ביתנו" אלא ה"ליכוד". זה ההבדל המהותי בין אלו שמדברים גבוה-גבוה לבין "ישראל ביתנו" שתמיד אומרים מה שאנו מתכוונים ועושים מה שאנו מבטיחים".

"אני מאוד מעריך את ראש הממשלה בנימין נתניהו. אבל היו גם חילוקי דעות ויש חילוקי דעות ולכן אנחנו בשתי מפלגות שונות. גם בנושא הטיפול בעזה ומה שהיה צריך לעשות במבצע האחרון, "צוק איתן", היו חילוקי דעות ויש חילוקי דעות. ראיתי, רק לפני שבוע וחצי את המצעד של החמאס בעזה המציג את הטילים החדשים שלו, ראינו בפעם הראשונה את המזל"טים תוצרת חמאס רצועת עזה, ובכל שבוע יש דיווח בתקשורת על ניסוי טילים של החמאס ועל ירי לכיוון הים. וכמובן מדובר בטילים יותר חדישים, יותר קטלניים, יותר מדויקים.

"גישת "ישראל ביתנו" בנוגע למבצע היתה אחרת. המלחמה היא לא המטרה. המלחמה היא אמצעי שנוקטים כדי להגיע למטרה ברורה ומוגדרת, והמטרה היתה צריכה להיות מיגור שלטון החמאס והג'יהאד ברצועת עזה" זה ההבדל בין מפלגות "הכל דיבורים" למפלגה פרגמטית נחושה ואחראית. תגידו את זה בפעם המאה ובפעם האלף.

עוד הוסיף: אני לא פוסל לא את ביבי ולא את בוז'י. כי א' - אם ארכיב ממשלה אז אני מתחייב להזמין את שניהם להיות חברים בה ואני באמת לא פוסל לא אותם ולא את לפיד ולא את בנט ולא את גפני ולא את דרעי. אבל הניואנס החשוב ביותר הוא שאסור לנו לפסול אחד את השני".
שס ירושלים דרעי ישי מועצה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד