ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
נס גדול

דוקרנים וירי חי: כך תכננה חוליית מחבלים מתקפה קטלנית

לפני כשבועיים חולית מחבלים הניחה דוקרנים על הכביש בסמוך לאריאל במטרה להביא לעצירת הרכבים ולירות על יושביהם | אתמול הם נעצרו

דוקרנים וירי חי: כך תכננה חוליית מחבלים מתקפה קטלנית
פעילות צה"ל הלילה צילום: דובר צה"ל

חוליית מחבלים שביצעה פיגוע ירי על מכוניות ישראליות בכביש 5 בשומרון והניחה דוקרנים מאולתרים על הכביש נעצרה. המחבלים הניחו את הדוקרנים במטרה להביא לעצירת המכוניות ואז לפתוח באש לעברם מבלי שהנהגים יכולים להימלט. הפיגוע שהיה עלול להסתיים באופן קשה מאוד, אך הסתיים בנס ללא נפגעים.

האירוע התרחש לפני כשבועיים כאשר בוצע ירי לעבר רכב ישראלי בסמוך לאריאל. כתוצאה מהירי זוהו פגיעות במספר רכבים. בנוסף, נגרם נזק למספר רכבים אחרים מדוקרנים מאולתרים שהונחו על הכביש. האירוע הסתיים ללא נפגעים. מיד לאחר הפיגוע פעלו כוחות לאיתור המחבלים, ועצרו חשודים כמעורבים בפיגוע על בסיס מידע מודיעיני של שב״כ והועברו להמשך חקירה. 

אתמול, כוחות מילואים של צה״ל ומג״ב בהכוונת שב״כ, עצרו חברי חולייה נוספים והחרימו כלי נשק שעל פי החשד שימשו את המחבלים בפיגוע, מחסניות וציוד צבאי.

מדוברות שב״כ ודובר צה״ל נמסר כי: "שב״כ וצה״ל ימשיכו בחקירת הפיגוע ויגיעו למעורבים במטרה לסכל את פעילותם ולשמור על ביטחונם של אזרחי מדינת ישראל".

פיגוע פיגוע ירי צה"ל שב"כ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד