כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
בשורה קולינרית חשובה

כריך גורמה: המסעדה בבני ברק ששוברת מוסכמות

'ג'אסט מיט' שנפתחה באזור מגדלי בסר, מהווה עוד בשורה קולינרית חשובה למתחם הבילוי הלוהט של בני ברק, בפרט בשל הכשרות המהודרת • הלכנו לבקר ויצאנו מוקסמים מהטעם, מהאיכות ומהשירות

כריך גורמה: המסעדה בבני ברק ששוברת מוסכמות
כריך סינייה צילום: מתוך האתר

גם לאוזננו התגנבה השמועה כי מסעדת המזון המהיר 'ג'אסט מיט' פתחה סניף בבני ברק, באזור שהפך למעוז הקולינרי החדש עבור המגזר החרדי והדתי - אזור מגדלי בסר. יצאנו בצהרי היום לבקר במקום, על מנת להתרשם מקרוב בבשורה שהספיקה לפרוש כנפיים ולהביא לפתח המסעדה מאות לקוחות מרוצים.

הבעלים הנמרץ, קיבל אותנו בחום ובאדיבות רבה. הוא הוביל אותנו בגאווה למטבח המסעדה, שם ניצבו אחר כבוד חומרי הגלם בסדר מופתי. הוא סיפר כי מדובר בסניף החמישי של הרשת המצליחה. "כרשת אנחנו מקפידים מאוד על סטנדרטים גבוהים בכל הקשור לאיכות המזון והשירות בסניפים שלנו", הדגיש. "כך למשל אני יכול לספר לך שהסיבה שהתעכבנו שבועיים נוספים בטרם פתחנו את הסניף בבני ברק, היא בגלל שהרכב של רוטב מסוים דרש מצרכים ספציפיים והיה צריך למצוא אותם בכשרות של הרב לנדאו".

למשלוחים לחצו כאן>>>


בשר משובח • יח"צ

המתחם מאפשר ישיבה נעימה הן בחוץ והן בפנים, באווירה טובה, עם מוזיקת רקע המנעימה את השהות במקום. התיישבנו במתחם החיצוני של המסעדה, המעוצב באלגנטיות עם שולחנות וכיסאות עץ צבעוניים. מסביבנו החלו להתקבץ סועדים רבים שהגיעו מהמשרדים הסמוכים להפוגה קלה מהעבודה האינטנסיבית. 

"המסעדה הפכה פופולרית גם בקרב תושבי בני ברק שפוקדים את המסעדה בשעות הערב", מסביר. "זאת בין היתר בגלל הכשרות המהודרת שהופכת את המסעדה לאטרקטיבית במיוחד עבור הציבור הדתי והחרדי השמרני יותר".

התפריט במסעדה מהודק והוא כולל חמישה סוגי כריכים בפרנה ועוד חמישה סוגי סלטים. אלה מיועדים "לסגור פינה" לארוחת צהריים או ערב. הומלץ לנו על כריך סנייה הנחשב למנת הדגל של המסעדה ונעננו להמלצה. "הפרנה מגיעה אלינו חצי אפויה ואנו משלימים את מלאכת האפייה לפני ההגשה", שיתף אותנו בשעת ההמתנה למנה. "כך היא מגיעה לסועד ברמת הטריות הנדרשת". מפעם לפעם הבעלים קם ממקומו על מנת לזרז את הוצאת המשלוחים והגשת המנות לסועדים.

המנה שהגיעה אלינו כללה כריך עם ירקות וקבבוני אסאדו, מוגש לצד צ'יפס נימוח שעבר תהליך אידוי המשפר את הטעם והטקסטורה אליהם אנו רגילים וכן רוטב צ'יפוטלה בעל טעמים מדויקים ומאוזנים ורוטב עמבה מעודן. טבלנו את הכריך בתוך הרוטב ונהנו מההרמוניה המופלאה שנוצרה בעקבות השילוב בין הבשר העסיסי לירקות הטריים והרטבים המעודנים. המרקם והטריות של הירקות בלטו בטעמם והעניקו ניגוד יפה לפריכות של הפרנה.

אחרי טעימת מאות כריכים במהלך החיים, ניתן לומר כי זה נכנס היישר לרשימה הפותחת. מדובר בכריך גורמה לכל דבר, עם מחשבה על הטעמים, השקעה בחומרי הגלם והבנה מדויקת של צרכי הלקוחות.

לסיכומו של עניין, מצאנו את המסעדה שמעניקה את הארוחה המושלמת: גם משביעה, גם טעימה, גם כשרה למהדרין וגם נותנת הפוגה קולינרית נעימה באמצע היום. מוזמנים גם. בסר 4 רחוב מצדה 7.

למשלוחים לחצו כאן>>>

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד