י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
מחשובי קהילת אביר יעקב סאדיגורה

החסיד שקידש שם שמים בתל אביב הלך לעולמו

הרה"ח רבי ישראל אפרים מיזנה זצ"ל מחשובי קהילת 'אביר יעקב' סאדיגורה בתל אביב הלך לעולמו בשבת קודש. זכה ונפטר בי"ט כסלו יום היארצייט של המגיד ממעזריטש. במוצאי שבת הובא למנוחות בירושלים 

החסיד שקידש שם שמים בתל אביב הלך לעולמו
הרה"ח רבי ישראל אפרים מיזנה זצ"ל צילום: באדיבות המצלם

ברוך דיין האמת: מתל אביב הגיעה הידיעה במוצאי שבת על פטירתו של  הרב החסיד ר' ישראל אפרים מיזנה זצ"ל מיקירי וחשובי קהילת 'אביר יעקב' בעיר והוא בן 81 בפטירתו. 

זכה המנוח ונפטר בי"ט כסלו יום היארצייט של המגיד ממעזריטש זי"ע לאחר שכל יום יארצייט היה נוהג להביא 'לחיים' ביום היארצייט בבית המדרש. 

המנוח ז"ל נולד ברומניה בי"ב אדר תש"ב, סבו היה מחשובי חסידי שטפנשט.  המנוח היה דבוק בגאון רבי מרדכי אויערבאך רב קהילת 'אביר יעקב' - סאדיגורה בתל אביב והיה סמל ודוגמא לכל בני הקהילה. 

בכל שבת שהיה צועד מביתו לבית המדרש בתל אביב החילונית היה אומר לכל יהודי שבת שלום במאור פנים מיוחד. כשהיה מסור לאביו וסעד אותו במסירות כשהתגורר בחולון, אבל על שבת בבוקר לא ויתר להתפלל בתל אביב, והיה צועד ברגל מחולון לתל אביב. 

היה בעל חסד עצום ובעל אהבת ישראל יוקדת, שעזר לכל אדם, לא חס על כבודו, קטן כגדול, נתן את הלב שלו בשביל השני, אחד מבני הקהילה מספר ל'בחדרי חרדים': "כל אחד הרגיש שהוא כמו אבא של כולם, היה משתתף בכל השמחות של כולם. מעולם לא דיבר על אף אחד דבר שלילי".

הותיר אחריו את משפחתו.

מסע הלוויה יצא במוצאי שבת מבית המדרש בתל אביב שם ספד לו נרגשות המרא דאתרא הגר"מ אויערבאך, והוא נטמן בחלקת החסידים בהר המנוחות בירושלים. 

יושבים שבעה בביתו ברחוב שד' יהודית 23 בתל אביב.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים. 

תל אביב הלוויה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד