י"ג אייר התשפ"ד
21.05.2024
איפה גלנט?

כל הציטוטים מהדיון המביש בישיבת סיעת הליכוד

סיעת הליכוד התכנסה לישיבת סיעה חודשים אחרי שלא כונסה. ניסים ואטורי: "גלנט עזב את הליכוד?". נתניהו: "אני עובד בשיתוף פעולה מלא עם שר הביטחון"

כל הציטוטים מהדיון המביש בישיבת סיעת הליכוד
ניסים ואטורי צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

סיעת הליכוד קיימה היום (ראשון) ישיבת סיעה מבישה ומיותרת בהשתתפות ראש הממשלה בנימין נתניהו שבמקום לנהל את המלחמה ישב בדיון פוליטי. שר הביטחון יואב גלנט נעדר מן הישיבה.

הציטוטים מהדיון המביש.

סגן יו"ר הכנסת, ניסים ואטורי: "גלנט עזב את הליכוד? איפה הוא? כבר לא חלק?".

ראש הממשלה ויו"ר הליכוד בנימין נתניהו השיב לואטורי על ההיעדרות של גלנט: "יש קבינט מלחמה, קבינט וממשלה. העבודה מסביב לשעון מתבצעת במוקד מאוד מצומצם כשההחלטות הגדולות מגיעות לקבינט הכללי וההחלטות היום-יומיות מגיעות כל יום לקבינט המלחמה. אני עובד בשיתוף פעולה מלא עם שר הביטחון, עם גנץ, עם יתר החברים והרמטכ"ל וראשי זרועות הביטחון. העבודה מבוצעת בשיתוף פעולה מלא".

עוד הוסיף נתניהו: "אני מבקש מכולכם - היזהרו בדבריכם, במיוחד בעת מלחמה. אין שום מקום להתקפות אישיות. כל הקבינט, צה"ל וגופי הביטחון, עובדים כצוות אחד ואני מבקש לא להתריס נגדם. אין לנו כרגע שום יריבים לא מימין ולא משמאל - כולנו, כל העם, צריך לפעול כגוף אחד ומאוחד. זה לא הזמן לפוליטיקה".

ח"כ דן אילוז בישיבת סיעה: "אנחנו צריכים להיזהר בדברינו. יש כל מיני אנשים שאומרים דברים שלא צריכים להיאמר, בטח שלא בזמן מלחמה, אומרים שטויות, זה מתפרסם בתקשורת וזה פוגע בליכוד".

ח"כ אלי דלל: "האסון הזה קרה במשמרת שלנו ולכן אנחנו צריכים לנקוט בצעדים מנהיגותיים, כמו לסגור משרדי ממשלה שאין להם תפקיד ממשי ולדרוש להסיט את התקציבים למאמץ המלחמתי".

ח"כ דני דנון לנתניהו: "נתמוך בכל החלטה של הממשלה למעט החלטה לעצור את המלחמה. אחרי חודשיים היינו צריכים להיות במקום אחר. צריך להפעיל עוד כוח".

השר דודי אמסלם: "אם הממשלה תיפול רובנו לא נהיה כאן והליכוד יעלה אולי עוד 20 שנה שוב".

 

בנימין נתניהו הליכוד מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד