ה' אייר התשפ"ד
13.05.2024
צפו בתיעוד

כביש 1: תושב בני ברק נתפס נוהג ב-200 קמ"ש בהשפעת אלכוהול

במהלך פעילות אכיפת עבירות תנועה חמורות שערכו שוטרי משטרת התנועה הארצית ירושלים סמוך למחלף לטרון, נקלט רכב במהירות מופרזת של 200 קמ"ש | בדיקת הנהג העלתה גם כי הוא נוהג בהשפעת אלכוהול גבוהה מאוד

כביש 1: תושב בני ברק נתפס נוהג ב-200 קמ"ש בהשפעת אלכוהול
פעילות המשטרה צילום: משטרת ישראל

בשעות הבוקר המוקדמות, פעלו שוטרי מתנ"א אגף התנועה בכביש ירושלים-תל אביב לאכיפת עבירות תנועה חמורות המסכנות את ציבור משתמשי הדרך. 

בסביבות השעה 04:00, נמדד על ידי השוטרים רכב שנסע בכביש 1 לכיוון ירושלים, במהירות מופרזת של 200! קמ"ש במקום בו מותרת מהירות מרבית של 90 קמ"ש, והרכב נעצר על ידם בעקבות כך. 

בדיקת נהג הרכב (37, בני ברק) העלתה בעקבות חשדם, כי רמת האלכוהול בגופו גבוהה מהמותר. בבדיקת "ינשוף" נמצא כי זאת עומדת על 644 מיקרוגרם בליטר אוויר נשוף. 

בשל העבירות החמורות אשר מסכנות באופן ממשי את ציבור משתמשי הדרך, עוכב הנהג אל לשכת בוחני התנועה של מחוז ירושלים, שם נחקר בגין- נהיגה במהירות מופרזת ונהיגה בהשפעת אלכוהול. בסיום חקירתו הובא בפני בימ"ש תעבורה ירושלים שם הוגש נגדו בהליך מזורז כתב האישום ומעצרו הוארך ביממה נוספת עד לתאריך 4.12.23. 

"משטרת ישראל ושוטרי התנועה בפרט, ימשיכו כל העת במשימת שמירת חייהם של ציבור משתמשי הדרך במגוון פעולות, לרבות אכיפה בלתי מתפשרת, כחלק ממאבק מתמשך לשמור על שלומם וביטחונם של משתמשי הדרך", נמסר.

 

משטרה חדשות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד