ד' אייר התשפ"ד
12.05.2024
הירי הקטלני בגיבור

בן גביר ללפיד: "סיבוב פוליטי חשוב לך יותר"

לפיד תוקף את השר לביטחון לאומי בן גביר על רקע מותו הטראגי של יובל קסטלמן ז"ל. בן גביר השיב לו: "נמנע אסון כבד יותר. אבל כנראה שלעשות סיבוב פוליטי חשוב לך יותר"

בן גביר ללפיד: "סיבוב פוליטי חשוב לך יותר"
איתמר בן גביר/יאיר לפיד צילום: נועם ריבקין-פנטון/מאיר וקנין, פלאש 90

יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד מתייחס הערב למותו הטראגי של יובל דורון קסטלמן ז"ל, הגיבור שחיסל את שני המחבלים בפיגוע הירי בירושלים ונורה בעצמו בידי חייל מילואים שהחשיב אותו למחבל שלישי וזאת למרות שהניח נשקו, הרים ידיו כלפי מעלה וזעק "אני ישראלי - אל תירו".

לפיד כתב ברשת X: "אני מחבק את משפחתו של יובל דורון קסטלמן ז"ל ומשתתף בצערה", אולם באותה נשימה תקף את השר בן גביר והוסיף, "המציאות בה נשקים מחולקים ללא בקרה, הפגיעה בהוראות פתיחה באש וזלזול בחיי אדם מסכנים את חיי כל אזרח בישראל. זה לא ״אלה החיים״, זה מסכן חיים. צה"ל והמשטרה חייבים למצות את החקירה בנושא".

"המשרד לבטחון לאומי בהובלתו של בן גביר מפקיר את חלוקת הנשקים ופוגע בבטחון הלאומי. אם מדינת ישראל לא תתעשת יהיו מיקרים נוספים". כך לפיד.

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, הגיב לו וכתב: "יאיר, אם היית טורח לבדוק, היית מגלה שיובל קסטלמן ז"ל נשא נשק אזרחי, ובזכות הנשק הזה, הציל יובל בגבורתו את חייהם של רבים נוספים ונמנע אסון כבד יותר. אבל כנראה שלעשות סיבוב פוליטי חשוב לך יותר. חבל".

יאיר לפיד איתמר בן גביר פיגוע ירי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד