י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

הבית היהודי: "להחזיר את הציבור הספרדי"

בבית היהודי לוטשים עינים לבוחרי ש"ס: איילת שקד אומרת: "זה הזמן להחזיר לציונות את הציבור הספרדי"

צילום: פלאש90
צילום: פלאש90

כנס מתפקדים של חברת הכנסת איילת שקד נערך היום (ג'), במרכז הכנסים ישראל היפה. לכנס הגיעו מתפקדים רבים, שר הכלכלה נפתלי בנט, ח"כ שולי מועלם, הרב אלי בן דהן, ח"כ מוטי יוגב ומעל ל-20 מועמדים חדשים.

חברת הכנסת איילת שקד התייחסה לפרשיה בש"ס ואמרה: "בשנתיים האחרונות בנינו יחד אתכם מפלגה מדהימה ציונית ערכית לאומית ימנית ולא מתנצלת. אני ממש מאושרת לראות את הסחף האדיר הזה אל עבר הערכים שכולנו מאמינים בהם. אנחנו ניצבים היום ברגע פוליטי היסטורי, רגע שבו אני חושבת שאפשר להחזיר לחיק הציונות הישראלית, לבית היהודי, את כל הציבור הספרדי הנפלא שיש במדינה הזו.

"להחזיר את הערכים של תורה ועבודה ואת החזרה לבית היהודי. אני בעצמי חצי עירקית וחצי אשכנזיה. אני חושבת שכולנו יכולים לגור יחד בבית היהודי".

שר הכלכלה נפתלי בנט דיבר על החקירה נגד חיילי צה"ל במבצע צוק איתן ואמר: "חטיבת גבעתי היא חטיבה של גבורה.

"ואני רוצה לומר לחיילי חטיבת הגבורה וחיילי גבעתי אתם שמרתם עלינו בעזה ואנחנו נשמור עליכם עכשיו! אין לנו זכות לפגוע בשערה של לוחמינו אתם נלחמתם בחזית כדי לספוג את הטילים וכשכאן בת"א עפו הטילים, נתתם כל מה שהיה לכם לתת בשבילנו, ועכשיו ניתן כל מה שאפשר כדי לתת לכם. עם ישראל כולו לא מבולבל ועם ישראל כולו יודע מי אתם ועם ישראל כולו מודה לכם מכאן.אני אוהב אתכם. לגבורה לא תהיה חקירה".
בנט הבית היהודי ספרדים ישראל בחירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד