ט"ו אייר התשפ"ד
23.05.2024
החלומות שנגדעו באכזריות

צעיר נפאלי חלם לפרנס את משפחתו אך נרצח על ידי חמאס

אשיש צ'אודרי, בן 25, צעיר מנפאל חלם לפרנס את משפחתו, הוא הגיע לישראל כדי לפרנס את משפחתו אך נרצח על ידי מחבלי חמאס בקיבוץ עלומים ב-7 באוקטובר. גופתו הוחזרה לנפאל לקבורה ב-22 באוקטובר

צעיר נפאלי חלם לפרנס את משפחתו אך נרצח על ידי חמאס
מחבלי חמאס צילום: Abed Rahim Khatib/Flash90

אשיש צ'אודרי, בן 25, אזרח נפאל שעבד בקיבוץ עלומים, נרצח על ידי מחבלי חמאס ב-7 באוקטובר. הוא היה בין 10 הסטודנטים לחקלאות מנפאל שנטבחו בהתקפה של חמאס על דרום ישראל.

על פי נתוני שגרירות המדינה, 265 סטודנטים נפאלים למדו בישראל במסגרת תכנית "למד ותרוויח" של 11 חודשים. צ'אודרי סיים לאחרונה תואר ראשון בחקלאות מהפקולטה למדעי החקלאות באוניברסיטה במדינת נפאל. גופתו הוחזרה לנפאל לקבורה ב-22 באוקטובר.

משפחתו אמרה שהוא היה נרגש להשתמש בכישורים שלו ללמוד בישראל ולהקים עסק חקלאי בנפאל כשיחזור הביתה בשנה הבאה לפרנס את משפחתו. הוא הגיע לישראל רק בספטמבר, ועבד פחות מחודש לפני שנרצח.

"חשבתי שזה יהיה טוב עבורו ועבור עתידו המזהיר", אמר אביו בג'הולאל דנגורה לסוכנות הידיעות הצרפתית AFP עם דמעות בעיניו. "אם הייתי יודע על הסכנה הזו, הייתי עוצר אותו". דנגורה אמר שהוא עבד כל חייו כדי לספק עתיד טוב יותר לילדיו.

"לא נתתי לשום דבר להחסיר מחייו מאז ילדותו. כולם אוהבים את ילדיהם ורוצים לתת להם חינוך טוב. הבאנו אותו לנקודה הזו", אמר אביו. דנגאורה לקח הלוואות כדי לשלוח את בנו לקולג', והשתמש בביתו ובחנות הקטנה שלו כערבות. מותו הגיע בדיוק כש"הוא רצה להרוויח ולטפל בנו", אמר דנגורה.

אחותו, אמריטה דווי דנגורה, אמרה לסוכנות הידיעות AFP: "הוא היה מאושר. היו לו הרבה חלומות. הוא נהג לומר לי: 'אל תדאגי, אני אדאג להכל' יהיה בסדר".

סבו, קאנאיילאל צ'ודארי, בן 70, אמר ל"גרדיאן" כי נכדו הבטיח לחזור הביתה, להתחתן ולטפל בסבו שגידל אותו.

"למה אלוהים לא לקח אותי קודם?" הוא בכה. "מי יתמוך בי בגיל הזהב? נכד, למה עזבת את העולם הזה?".

חמאס עזה מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד