י"ב אייר התשפ"ד
20.05.2024
ואז נשמע הבכי

אכזריות חמאס: התאומות בנות ה-3 הופרדו מיתר המשפחה

אם ששבה מעזה לישראל אחרי 52 יום יחד עם שתי בנותיה התאומות בנות השלוש מספרת כי יומיים אחרי שנחטפו הפרידו בין הבנות התאומות ורק כשעברו אחרי ימים למקום מסתור אחר הן פגשו אותה שוב כשהיא בוכיה

אכזריות חמאס: התאומות בנות ה-3 הופרדו מיתר המשפחה
שחרור חטופים משבי החמאס צילום: תעמולת חמאס

החטופים ששבו בשבוע שעבר לישראל אחרי למעלה מ-50 ימים בשבי החמאס נפתחים מיום ליום ומרגישים צורך ויכולת לשתף את שעבר עליהם באותו ימים נוראים. 

רמוס אלוני, אביה של דניאל אלוני ושל שרון אלוני-קוניו שנחטפו יחד עם בנותיהן, התראיין לרפי רשף ב'ערוץ 12' וסיפר על האימה שחוותה בתו שרון ונכדותיו, הפעוטות התאומות בנות ה-3, אמה ויולי קוניו.

רמוס מספר: "לקחו את יולי בשלב מסוים למקום אחר בנפרד מיתר המשפחה. הפרידו בין הבנות התאומות, יומיים אחרי שנחטפו. פתאום שרון, אמא שלהן, שמעה בכי ואמרה: 'זה הבכי של יולי!', זו אכן הייתה יולי. הן פגשו אותה כשעברו ממקום מסתור אחד למקום מסתור אחר. הן היו חייבות לדבר בלחש מוחלט. היה מותר להן או לשבת או לקום", תיאר הסב את התנאים הקשים.

שרון אלוני קוניו בת ה-34, משמשת כעוזרת האישית של ראש מועצת אשכול, גדי ירקוני, חזרה מהשבי לפני שבוע ביום שני שעבר אחרי 52 ימים בשבי החמאס יחד עם בנותיה. בחג שמחת תורה אירחה שרון בביתה בקיבוץ ניר עוז את אחותה דניאל אלוני ואת בתה אמיליה. שתיהן נחטפו גם כן, ושוחררו שלושה ימים לפניהן בשבת.

דוד קוניו, בעלה של שרון ואביהן של אמה ויולי, נותר בשבי החמאס, כמו גם אחיו אריאל וזוגתו ארבל יהוד.

חטופים חמאס מלחמת חרבות ברזל עזה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד