כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
השקה מיוחדת

נתיב מובייל חושפת: הבשורה החדשה בתחום הטאבלטים המוגנים

חברת הסלולר המובילה נתיב מובייל משיקה שני טאבלטים מוגנים ומותאמים במיוחד לצרכי המגזר החרדי •  הגלקסי Tab A9 המוצע בארץ במבצע בלעדי על ידי נתיב מובייל, מהווה פריצת דרך של ממש ומציב סטנדרט חדש לביצועים, עיצוב ואיכות

נתיב מובייל חושפת: הבשורה החדשה בתחום הטאבלטים המוגנים
טאבלט חדשני צילום: freepik/יח"צ

לא מכבר התבשרנו על ידי סמסונג - יצרנית האלקטרוניקה המובילה בעולם, על השקת סדרת הגלקסי Tab A9. כמיטב המסורת, חברת נתיב מובייל שעובדת בשיתוף פעולה מול ענקית הטכנולוגיה, משיקה את הגרסה המוגנת של אותם מכשירים, על מנת לספק עבור ציבור שומר התורה והמצוות את האפשרות לחוות את הקידמה וליהנות ממיטב השכלולים הטכנולוגיים, בלי לוותר על גלישה מוגנת מפני תכנים בלתי הולמים.

צמד הטאבלטים החדשים של סמסונג-Galaxy Tab A9 וה-Galaxy Tab A9+ מציגים מפרט טכני מרשים למדי: ה-Galaxy Tab A9+ מגיע עם מסך בגודל 11 אינץ', מערך שמע מרשים בעוצמה של 1.2W ומצלמות איכותיות. הוא מבוסס על הפלטפורמה החזקה של קוואלקום, עם קישוריות דור 5.

ה-Galaxy Tab A9 הסטנדרטי קטן יותר, עם מסך 8.7 אינץ', אבל עדיין כולל מערך צילום מרשים, עם נפח אחסון משודרג של 64 ג'יגה (בניגוד לגרסאות הקודמות שכללו 32 גי'גה בלבד) וכן אפשרות לחיבור LTE. המכשיר מוצע בנתיב מובייל במחיר השקה יוצא דופן - 990 ש"ח בלבד.

שני הטאבלטים באים עם ממשק One UI של סמסונג, ומהווים אופציות מצוינות ונגישות ללקוחות שמחפשים טאבלט בינוני במחיר נוח.

אולם המפרט הטכני המרשים הוא רק חלק מהסיפור. החידוש האמיתי הוא שמדובר בטאבלט מוגן למהדרין, עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר כיום עבור חסימת תכנים לא ראויים. זאת אחרי שנות פיתוח רבות שהביאו לרמת הגנה מקסימלית, תוך שמירה על חוויית משתמש איכותית ונעימה.

"אנו שמחים להמשיך להיות חלוצים בתחום האינטרנט המוגן", מסרו מטעם הנהלת נתיב מובייל. "הטאבלטים מאוד נפוצים כיום בבתים חרדים, הם נגישים וניידים יותר ממחשב ומאידך מספקים חוויית גלישה וצפייה נוחים יותר מאשר סמארטפון, לכן היה לנו חשוב להתאים את הטאבטלים המתקדמים והעדכניים ביותר לסטנדרט הבלתי מתפשר של הגנה וסינון שהצבנו בתחום הסלולר המוגן בכל העולם".

נתיב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד