ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024
מחריף את הטון

לפיד: "מי שכשל ככה לא יכול להמשיך"

ראש האופוזיציה יאיר לפיד קרא לראש הממשלה נתניהו להתפטר. "מי שהאסון רשום על שמו ואיבד את אמון מערכת הביטחון ואת אמון העם - שיעשה את המעשה ההגון האפשרי היחיד", אמר

לפיד: "מי שכשל ככה לא יכול להמשיך"
יאיר לפיד ובנימין נתניהו צילום: נועם ריבקין פנטון, פלאש 90

ראש האופוזיציה יאיר לפיד קרא היום (שני) בפתח ישיבת סיעת ׳יש עתיד׳ לראש הממשלה נתניהו להתפטר מתפקידו מאחר והוא לטענתו לא יכול להמשיך.

לפיד אמר: "מה הוא היה אומר אם אנחנו היינו עושים בדיוק מה שהוא עושה עכשיו. אם היה מתברר שאף אחד לא עוזר למילואימניקים שהעסק שלהם קורס, שאין להם איך לשלם משכנתא, כי כל הכסף הולך לאנשים שלא משרתים בצבא ולא עובדים, רק כי הם קרובים יותר לצלחת.
 
יש לכם ספק ולו הקל ביותר שהוא היה עומד פה וצורח שזה בזיון מחפיר? יש לכם ספק ולו הקל ביותר שמול הבית שלי היו עכשיו הפגנות המונים, שהוא היה מארגן ומוביל? שהם היו תובעים את פרישתי בחרפה מהחיים הציבוריים? שהיו מאיימים לשרוף את ביתי עלי בגלל האסון הנורא שהבאתי על עם ישראל?
 
יש לכם ספק ולו הקל ביותר שנתניהו היה מסביר לכם עכשיו באותות ובמופתים ובדם ואש ותמרות עשן שהוא היה רואה והוא היה מבין והוא היה הראשון לזהות? שראש ממשלה בישראל שהחמיץ את כל הסימנים ועכשיו ממשיך את כל הקילקולים - לא יכול להישאר אפילו דקה נוספת בתפקידו?
 
יש לכם ספק ולו הקל ביותר שהוא היה אומר לכם: מי שפישל ככה לא יכול לתקן. מי שכשל ככה לא יכול להמשיך. מי שהאסון רשום על שמו ואיבד את אמון מערכת הביטחון ואת אמון העם - שיעשה את המעשה ההגון האפשרי היחיד – שילך. שייתן לאחרים לתקן". 

עוד אמר לפיד: "מי שכשל ככה לא יכול להמשיך. מי שהאסון רשום על שמו ואיבד את אמון מערכת הביטחון ואת אמון העם - שיעשה את המעשה ההגון האפשרי היחיד – שילך. שייתן לאחרים לתקן".

לפיד הוסיף: "הגיע הזמן שהממשלה הזו תלך הביתה ותפטור אותנו מעונשה. הגיע הזמן שמי שבמשמרת שלו קרה לנו גדול האסונות בתולדות המדינה ילך מחיינו, כי כל יום האסון גדל וכל יום הקרע מתרחב וכל יום החרפה מתעצמת", כך לפיד.

יאיר לפיד חמאס מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 20 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד