כ"א תמוז התשפ"ד
27.07.2024
מובילים בשירות למען החברים

ראש מחוז המרכז במכבי שירותי בריאות סייר במרכז הרפואי בני ברק ונפגש עם מובילי השירות

מר דניאל ברמן, ראש מחוז המרכז במכבי שירותי בריאות, ערך סיור מקצועי במרכז הרפואי הגדול של מכבי בבני ברק יחד עם מנהל המרחב ר' ברוך שטרן. לאחר הסיור, פגש ראש המחוז את מובילי השירות בעיר כדי לקבל סקירה על ההיבטים השונים הנוגעים להתאמת השירותים והמענה המיטבי לחברים. "אתם עושים עבודה נהדרת לטובת התושבים חברי מכבי".

ראש מחוז המרכז במכבי שירותי בריאות סייר במרכז הרפואי בני ברק ונפגש עם מובילי השירות
מכבי בני ברק סיור ראש המחוז צילום: יח"צ

ראש מחוז המרכז במכבי שירותי בריאות, מר דניאל ברמן, קיים סיור מקצועי במרכז הרפואי הגדול של מכבי ברחוב רבי עקיבא בעיר. במהלך הסיור, התרשם ראש המחוז מההתפתחות הנרחבת והוספת השירותים המקצועיים ביותר לטובת חברי מכבי בעיר. בנוסף לקומות הקיימות בבניין מכבי שבמרכז העיר, נשלמת פתיחתה של הקומה השביעית בה יינתנו שירותי התפתחות הילד עם מיטב האבזור החדשני והמכשור המתקדם. כמו כן, לאור הצורך הגובר בתחומי בריאות הנפש, יוענקו שירותים אלה במסגרת ההתפתחות הנוכחית.

לאחר הסיור המקצועי עם הצוות הבכיר בבני ברק – מנהל מרחב בני ברק ר' ברוך שטרן, סגנית מנהל מרחב בני ברק גב' פייגי מרנשטיין ומנהלת אדמני' התפתחות הילד במרכז הרפואי גב' אורית אמינוב, התכנסו מובילי השירות לסיעור מוחות משותף עם ראש המחוז. תחילה הציג ראש המחוז את ההתפתחות המשמעותית של שירותי הבריאות בעיר, לרבות תוכניות עתידיות לשכונות המתפתחות, וכן הודה למובילי השירות על פעילותם הברוכה.

בסיעור המוחות השתתפו סגן מנהל מרחב בני ברק ר' יוסף בינדר ומובילי השירות גב' חנה אייזנבך, ר' אברהם גרודקה, ר' מנדי אשר, ר' אליעזר כהן, ר' שמואל קליין, ר' יעקב זכריהו, הם הציגו סקירה מקיפה על פעילותם והעלו את חשיבות הקשר האישי לכל אחד מחברי מכבי. ראש המחוז ציין לשבח את פעילות מובילי השירות המסייעים לפונים בתחומים השונים באופן מקצועי ופרטני, הניכרת היטב מהבעת האמון של חברי מכבי בעיר בני ברק.

ראש מחוז המרכז במכבי, מר דניאל ברמן: "שמחתי לפגוש את הצוות המסור של מכבי בבני ברק ולהיווכח מקרוב לעוצמת העשייה בעיר. עבודתם היא דוגמה למסירות המשקפת את ערכי מכבי ומנגישה לחברים את המענה המיטבי בהתאמה ייעודית לצרכיהם. אני רוצה להודות להנהלת המרחב ולמובילי השירות על ההתפתחות של מכבי בעיר וההירתמות להוביל את שירותי הבריאות בכל ההיבטים. גם בעתיד נמשיך לעשות את המיטב ולפתח את שירותי הבריאות בבני ברק לטובת התושבים".

מנהל מרחב בני ברק, ר' ברוך שטרן: "אנו מודים לראש המחוז על פעילותו להצלחת המרחב. מעורבותו האישית מהווה ברכה לפעילותנו ומאפשרת למכבי להמשיך להוביל את שירותי הבריאות באופן הטוב ביותר ובהתאם לסטנדרטים הגבוהים של מכבי".

מכבי שירותי בריאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד