כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

מכבי מרחיבה ומשפצת את המרכז הרפואי רובע ג' באשדוד

כמי שמובילה במקום הראשון במספר החברים בעיר ולאור הצטרפות מאות חברים חדשים: אלפי אשדודים שבחרו במכבי שהינה הקופה הגדולה והמובילה בעיר, ייהנו ממרכז רפואי חדשני ומרווח ומזמינות מורחבת של תורים

מכבי מרחיבה ומשפצת את המרכז הרפואי רובע ג' באשדוד
מכבי אשדוד שיפוץ מרכז רפואי רובע ג צילום: יח"צ

כמי שמובילה את שירותי הרפואה באשדוד עם מספר החברים הגדול ביותר - נתח שוק של 31.9%, ממשיכה מכבי להרחיב את המרפאות ופריסת השירותים ברחבי העיר. כחלק מכך, בימים אלו החלו עבודות לשיפוץ והרחבת המרכז הרפואי רובע ג' השוכן ברחוב הפלמ"ח 20 בעיר, ובמסגרתו יורחבו שירותי הרפואה הניתנים במקום.

מרכז רפואי מכבי ברובע ג' באשדוד מעניק מגוון שירותי רפואה; רפואה ראשונית, רפואה יועצת, אחיות, מכון פיזיותרפיה ועוד. בתום השיפוץ, יורחבו כל השירותים הניתנים במקום, הן מבחינת גודל ונוחות המרכז המזמין והרחב ידיים, והן מבחינת היקף השירותים וזמינות התורים.

כדי להמשיך ולהנגיש את כל שירותי הרפואה הניתנים במרכז הרפואי על ידי צוות הרופאים המומחים של מכבי, צוות האחיות ומכון הפיזיותרפיה, דאגו במכבי שלאורך כל תקופת השיפוץ שעתידה לארוך מספר חודשים, כלל עובדי ורופאי המרכז זמינים עבורכם במרפאות ובמרכזים הרפואיים הסמוכים. כך חברי מכבי שרגילים להיבדק אצל רופא מסוים, יוכלו להמשיך ולקבל את השירות מאותו הרופא במרפאות הסמוכות.

במכבי ציינו כי הם מודעים לחוסר הנוחות הנגרם כתוצאה משיפוץ והרחבת המרכז, אך בד בבד הדגישו כי לאחר השיפוץ ייהנו חברי מכבי ממרכז רפואי נוח ורחב ומזמינות תורים מורחבת.

בדו"ח נתוני הביטוח הלאומי לפני כחצי שנה, הגיעה מכבי לשיא חדש עם הובלה במספר החברים באשדוד, זאת לאחר שבמהלך השנים האחרונות הובילו במכבי מגוון רחב של התאמות ושיפורים לטובת החברים בעיר.

מנהל מגזרים מחוז דרום במכבי, ר' אריה קליין: "שנים של עבודה עקבית ונחושה הביאו לתוצאה שמכבי הינה הקופה הגדולה באשדוד, כשכל העת מוסיפים שירותים רבים בהתאמה מרבית לתושבי העיר. גם בתקופה זו של הרחבת ושיפוץ המרכז הרפואי רובע ג', דאגנו להמשך מתן השירותים על ידי רופאי ועובדי מכבי במרפאות הסמוכות, וכאן המקום להודות להם על עשייה ברוכה ומקצועית לטובת החברים לאורך כל השנה. מכבי תמשיך להתפתח ולהיטיב עם החברים ככל הניתן".

מנהלת מרחב אשדוד, גב' מירב אפטבי: "אנו שמחים לראות שהציבור מבין ומעריך את המעלות הרבות שישנן במכבי, ואת שביעות הרצון בקרב חברי מכבי על היותה מגוונת, קשובה לציבור ומתפתחת עם כל שירותי הרפואה בפריסה רחבה ובהתאמה מרבית. נמשיך לצעוד יחד בתנופת התרחבות לטובת החברים".

סגן מנהל מגזר חרדי באשדוד, ר' יהושע קלופמן: "מכבי באשדוד מציעה פריסת שירותים רחבה ומותאמת לכלל החברים, ואין זה פלא שמכבי הינה הקופה הגדולה והמובילה בעיר. מכבי תמשיך להרחיב ולהנגיש את השירותים הנדרשים כדי שעוד תושבי אשדוד ייהנו מחוויית שירות ייחודית, ולטובת כלל חברי מכבי בעיר".

מכבי שירותי בריאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד