כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

לראשונה ברכסים: נפתחה שלוחה של מרפאה לרפואה משלימה מבית מכבי טבעי

חברי מכבי ברכסים ייהנו משירותי רפואה משלימה שיתרחבו בהתאם לצרכים. דבורה חסיד, מנכ"לית רשת מכבי טבעי: "אנו במכבי טבעי רואים מדי יום את היכולות של הרפואה המשלימה במתן כלים להתמודדות עם אירועים קשים המטלטלים את הגוף והנפש והחשיבות של פתיחת סניפים חדשים שיאפשרו למטופלים מענה גופני, רגשי ונפשי".

לראשונה ברכסים: נפתחה שלוחה של מרפאה לרפואה משלימה מבית מכבי טבעי
מכבי פתיחת שלוחה מרפאת מכבי טבעי ברכסים צילום: יח"צ

בימים אלו התבשרו חברי מכבי ברכסים על פתיחת שלוחה של מרפאה מבית מכבי טבעי שתעניק שירותי רפואה משלימה ביישוב. השלוחה שוכנת בתוך המרכז הרפואי של מכבי ברכסים ברחוב סביון 40.

עם תחילת הפעילות בשלוחה, ינתנו במקום טיפולי דיקור סיני, שיאצו, רפלקסולוגיה בימי שני בין השעות 14:00-21:00. טיפולי מגע ודיקור סיני מסייעים למערכות הגוף לחזור לאיזון, מספקים תחושה של עיגון וכך מסייעים להפיג מתח וחרדה.

בהמשך ובהתאם לצרכים, יורחבו הטיפולים ושעות הזמינות. יצוין כי ברכסים לא קיימים שירותי רפואה משלימה מסוג זה, ומכבי הינה החלוצה בהנגשת השירות. חברי מכבי המבוטחים במסגרת 'מכבי שלי', ייהנו מטיפולי הרפואה המשלימה של מכבי טבעי במחירים נוחים במיוחד.

באירוע הפתיחה השתתפו ההנהלה הבכירה של מכבי טבעי וביניהם דבורה חסיד מנכ"לית רשת מכבי טבעי, רן נחמיאס מנהל אגף תפעול וצמיחה, ליה בן שלוש מנהלת מרחב חיפה שהשלוחה פועלת תחתיה, ראש מחוז הצפון במכבי מר אלון אלפרוביץ', מנהלת תפעול במחוז הצפון במכבי גב' נאווה ספקטור וסגנה איציק סוויסה, מנהלת מרחב קרית אתא-רכסים גב' רבקה סמגה, סגנה ומנהל המרכז הרפואי של מכבי ברכסים ר' אליעזר רוזנברג, מובילי השירות של מכבי ברכסים ר' יעקב לכר ור' ברוך אדרי ובכירים נוספים.

כמו כן, השתתף הרה"ג יצחק שכטר שליט"א מרבני רכסים, שהודה להנהלת מכבי על פועלה בכל השנה לכל צרכי הקהילות ברכסים ובמיוחד על התאמת השירותים לרוח המקום, ללא התפשרות על מקצועיות. בדבריו הדגיש גם את המאמצים שעושה מכבי כדי להוסיף ולהנגיש כל שירות אפשרי לטובת חבריה ברכסים.

מכבי טבעי, הינה רשת מובילה לרפואה משלימה המעניקה שירותים לחברי מכבי למעלה מ- 25 שנה. הרשת מונה 96 נקודות שירות: 28 מרפאות ו-68 שלוחות, מתוכן שלוחות במרכזים הרפואיים של מכבי, במרפאות רופאים עצמאים ובבתי הרופאים.   

ראש מחוז הצפון במכבי מר אלון אלפרוביץ': "פתיחת השלוחה של מרפאה מבית מכבי טבעי הינה בשורה משמעותית לתושבים ברכסים שיכולים לקבל את מעטפת שירותי הבריאות האיכותיים, המקצועיים והנגישים ביותר. מכבי תמשיך לדאוג לבריאות כלל החברים ברכסים".

מנהלת מרחב קרית אתא-רכסים הגב' רבקה סמגה וסגנה ומנהל המרכז הרפואי של מכבי ברכסים ר' אליעזר רוזנברג: "שירות הרפואה המשלימה מבית מכבי טבעי ברכסים הינו ראשוני ביישוב ובלעדי לחברי מכבי. אנו ממשיכים להוביל את מדיניות מכבי בהנגשת כל שירות אפשרי והתאמתו לכלל החברים ונמשיך כך כדי להוביל את סטנדרט הבריאות הגבוה בישראל – גם ברכסים".

דבורה חסיד, מנכ"לית רשת מכבי טבעי: "מדינת ישראל נמצאת בימים קשים ומאתגרים. אנו במכבי טבעי רואים מדי יום את היכולות של הרפואה המשלימה במתן כלים להתמודדות עם אירועים קשים המטלטלים את הגוף והנפש והחשיבות של פתיחת סניפים חדשים שיאפשרו למטופלים מענה גופני, רגשי ונפשי. אני מאחלת לעם ישראל, ימים טובים ויחד ננצח!".

מכבי שירותי בריאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד