י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
מפגש בחנות אופניים

בכיר הליכוד שמתכונן להתמודדות מול נתניהו

ברקע מחדל מתקפת הפתע של חמאס וההיחלשות בסקרי דעת הקהל,  שר הכלכלה ניר ברקת מתכנן להתמודד מול נתניהו על ראשות הליכוד ביום שאחרי המלחמה ומכנס במקומות פרטיים פגישות עם פעילי המפלגה

בכיר הליכוד שמתכונן להתמודדות מול נתניהו
בנימין נתניהו צילום: נועם ריבקין-פנטון, פלאש 90

בכיר בליכוד הראשון שקורא תיגר בצורה ברורה נגד יו"ר הליכוד בנימין נתניהו בימים אלה הוא שר הכלכלה ניר ברקת שמדבר בשיחות סגורות בימים האחרונים על כוונתו להתמודד על ראשות הליכוד אחרי המלחמה. ברקת פגש בשבוע שעבר מספר פעילי ליכוד בחנות אופניים בקריית גת ודיבר איתם על היום שאחרי המלחמה. כך מדווח מיכאל שמש ב'כאן 11'.

במהלך השיחה אמר ברקת: "אני לא אתמוך שוב בנתניהו. אחרי המלחמה צריך לפנות לעם ולקבל אמון מחדש. הליכוד צריך שינוי. אני פועל לפי סדר יום והוא מתקרב לסופו".

ברקת רמז לתכנית הפוליטית הישנה שלו לכבוש את ראשות הליכוד ואת העובדה שהוא מרגיש קרוב לממש אותה. עד היום לפחות כלפי חוץ תמך ברקת באופן מובהק בנתניהו בפריימריז השונים. מה שהיה הוא כנראה לא מה שיהיה.

מלשכת השר ניר ברקת, נמסר: "אינני מתכוון לשתף פעולה עם גורמים פוליטיים אינטרסנטיים המבקשים לתקוע טריז ביני לבין רה"מ. אין זה סוד שיש לי ביקורת עניינית ומקצועית הנוגעת לסוגיית התקציב, שאני מאמין שהיא תיפתר לטובת עם ישראל".

הליכוד בנימין נתניהו ניר ברקת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד