י"ד אייר התשפ"ד
22.05.2024
זכתה לשבחים מסינוואר

סדרת הטלוויזיה של חמאס שחזתה את המתקפה

בחודש רמדאן בשנה שעברה פורסמה סדרה של החמאס שבעלילה שלה הוא תכנן וביצע מתקפה נגד ישראל, שכללה פשיטה על יישובים וחטיפת חיילים. סינוואר שיבח את הסדרה

סדרת הטלוויזיה של חמאס שחזתה את המתקפה
הפלישה לישראל צילום: צלמי פלאש90

ב'חדשות 12' דווח הערב (ראשון) אודות סדרת טלוויזיה עזתית ששודרה במהלך חודש רמדאן בשנה שעברה, ואשר במרכזה חמאס מתכנן ומבצע פשיטה לעומק השטח הישראלי מתוך עזה.

בסדרה מדייקים היוצרים בפרטי המתקפה שבוצעה בשבעה באוקטובר, החל באופן הפשיטה והכלים בהם השתמשו כדי לבצע אותה - ועד חטיפת החיילים. בסדרה נאמר: "מאזני הקרב היום שונים. היום אנחנו נתקוף אותם, לא הם אותנו. אנחנו נענה אותם על ידי צבא אלוהים - שירעידו את האדמה תחת רגליהם. רגע מכריע בהיסטוריה, רבותיי, רגע שהאויב לא ישכח מרגע זה ועד מותו, בעזרת אללה".

בסדרה תיארו את התגובה הראשונה של ישראל: "המדינה חווה אירוע קשה, ואנחנו לא מעכלים אותו. מה שקורה זה אירוע בלתי רגיל שמתרחש בחלק ממדינת ישראל (הדרום), כשהמפקדה האזורית בדרום על הכוונת שלהם. מה שקורה זה דבר לא נורמלי. אין לנו לווינים, ולא מטוסים ולא מזל"טים - מה קורה?".

במעמד חלוקת פרס ליוצרי הסדרה אמר מנהיג חמאס יחיא סינוואר: "הסדרה הזו היא חלק בלתי נפרד ממה שאנחנו מכינים. הנשק שהם מייצרים במעבדות ומתוכניותיהם ומאיסוף המודיעין שלהם, זהה לגמרי להכנה לשחרור והשיבה".

חמאס יחיא סינוואר עזה מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד