י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"באיכות המקורית"

הכי קרובה לטלגרם: וואטסאפ עם הפיצ'ר שכולנו חיכינו לו

וואטסאפ (Whatsapp) החלה לאפשר למשתמשים לשלוח תמונות וסרטונים באיכות המקורית שלהם, זאת לאחר שמוקדם יותר השנה הציגה החברה את האפשרות לשלוח קבצי מדיה באיכות HD גבוהה

הכי קרובה לטלגרם: וואטסאפ עם הפיצ'ר שכולנו חיכינו לו
pixabay

לאחר שמוקדם יותר השנה הציגה וואטסאפ את האפשרות לשלוח קבצי מדיה באיכות HD גבוהה, היום פורסם באתר gatgety כי וואטסאפ תאפשר למשתמשים לשלוח תמונות וסרטונים באיכות המקורית שלהם.

כזכור, וואטסאפ הוסיםה לאחרונה את האפשרות לשלוח תמונות ווידאו באיכות HD, כעת, עושה וואטסאפ את הצעד הסופי ומאפשרת משלוח קבצי מדיה באיכות מקורית על ידי שליחת קובץ המדיה כמסמך באפליקציה, פיצ’ר שהיה זמין עד עכשיו בעבור חלק ממשתמשי הבטא בלבד והופיע כעת כחלק מגרסה 23.24.73 של וואטסאפ ל-iOS.

הפיצ’ר החדש משדרג למעשה את אפשרות משלוח המסמכים בוואטסאפ, פתרון ששימש גם קודם לכן כאפשרות למשלוח קבצי מדיה באיכות מקורית.

העדכון החדש ייצור למעשה אפשרות של "בחירה מהגלריה" ובכך הוספת המסמכים, שנועד להציג למשתמש רק את קבצי המדיה ולא קבצים נוספים. בניגוד לתמונות וסרטונים שנשלחים באיכות רגילה או HD, אין תצוגה מקדימה לקבצי מדיה שנשלחים באיכות המקורית.

חשוב לציין כי פיצ’ר משלוח קבצי המדיה באיכות מקורית יהפוך להיות זמין באופן מדורג בעבור כלל משתמשי וואטסאפ ב-iOS במהלך השבועות הקרובים. הפיצ’ר יהפוך להיות זמין בהמשך גם בעבור משתמשי האנדרואיד.

 

 

WhatsApp (וואטסאפ) טלגרם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד