א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
תומכי טרור רשמיים

חומרים אנטישמיים מזעזעים הופצו במועצת זכויות האדם של האו"ם

חוברת המפארת את הטרור, מציגה יהודים עם אפים גדולים, מציגה קונספירציות אנטישמיות, מציינת כי הטבח ב-7 באוקטובר היה "ג'יהאד עזה". החוברת כוללת שיר הקורא לילדים פלסטינים "שהידים" ש"נולדים להתנגדות". מילות השיר "העניקו לעולם מחר חופש מציונים"

חומרים אנטישמיים מזעזעים הופצו במועצת זכויות האדם של האו"ם
החוברות האנטישמיות צילום: ארגון UN Watch

חומרים אנטישמיים מזעזעים הופצו במועצת זכויות האדם של האו"ם בז'נבה. ארגון UN Watch מדווח, כי חוברת המפארת את הטרור ומציגה יהודים עם אפים גדולים, ותומכת בטבח שביצע חמאס ב-7 באוקטובר, חולקה בתוך המושב של האו"ם.

עמוד 4 בחוברת מספר את סיפורה של משפחה מעזה ש"אבא שלה נאלץ להיות רחוק כדי להילחם בציונים", עם רמז שהוא מחבל מחמאס. התאריך מסומן כ"יום 14 לג'יהאד עזה, 2023".

החוברת מציגה קונספירציות אנטישמיות, ומציגה את הזמן מאז ה-7 באוקטובר כ"ג'יהאד עזה". עמודים 11 ו-12 כוללים שיר הקורא לילדים פלסטינים "שהידים" ש"נולדים להתנגדות". מילות השיר "העניקו לעולם מחר חופש מציונים".

עמוד 14 כולל קריקטורה אנטישמית של יהודי עם אף גדול. הטקסט הנלווה מגיע מתיאוריית קונספירציה ניאו-נאצית, הטוענת כי קיימת קונספירציה יהודית עולמית להרוס את החברה באמצעות קידום פמיניזם.

עמוד 15 של החוברת שהופצה במועצת זכויות האדם של האו"ם לועגת לסיסמה "אישה, חיים, חופש" של תנועת המחאה האמיצה של נשים איראניות נגד המשטר.

הארגון מדווח כי החומר המתועב הזה נמצא בכל רחבי האו"ם. זה לא כולל לוגו, בניגוד לכללי האו"ם, ולכן לא ברור מי עומד מאחורי החוברת. ארגון UN Watch קורא לחקור היטב מי הפיץ את התעמולה האנטישמית, התומכת בטרור, וקורא לבדוק במצלמות אבטחה.

ארגון UN Watch הוא ארגון לא ממשלתי שעוקב אחר עבודת ארגון האומות המאוחדות על פי האמנה שלו ומקדם זכויות אדם לכולם. הארגון שנוסד בשנת 1993, משפיע על מקבלי החלטות, משפיע על דעת הקהל העולמית ומקדם רפורמה באו"ם, שקיפות ואחריות.

המטה ממוקם ליד משרד זכויות האדם של האו"ם בז'נבה, UN Watch עובד עם החברה האזרחית, פעילים פוליטיים, וקורבנות טרור כדי למקד את תשומת הלב הבינלאומית במצבים דחופים של זכויות אדם ברחבי העולם.

הארגון עומד בחוד החנית במאבק בגזענות, אנטישמיות ודעות קדומות אנטי-ישראליות באו"ם, ומגנה מדינות דיקטטוריות ומוסר כפול.

הארגון לא מקבל מימון מאף ממשלה ומסתמך לחלוטין על תרומות.

האו"ם אנטישמיות מלחמת חרבות ברזל חמאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד