כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
מתנצלים על אי הנוחות

ההודעה החריגה של איקאה ללקוחותיה

הפריצה של האקרים איראניים לשרתים של חברת Signature-IT בחודש שעבר כללה בתוכה ככל הנראה גם פרטים של לקוחות איקאה עד שנת 2021. בחברה שיגרו מייל ללקוחות כדי להתנצל ולהורות להם לנקוט משנה זהירות

ההודעה החריגה של איקאה ללקוחותיה
אילוסטרציה צילום: unsplash

חברת הריהוט השבדית 'איקאה', פרסמה הודעה חריגה ללקוחותיה שבה עדכנה אותם על אפשרות לדליפת מידע של לקוחות, הכולל שם, מספר טלפון נייד, כתובת דוא"ל וסיסמה לאתר איקאה שפעל עד סוף שנת 2021.

לקוח/ה יקר/ה,

‏בעקבות אבטחת מידע אשר אירע בשרתי ספק עבר של החברה, קיימת אפשרות ‏לפיה דלף מידע שסיפקת לנו לפני מספר שנים אשר עשוי לכלול שם, מס' טלפון נייד, ‏כתובת דוא"ל וסיסמה לאתר איקאה - שפעל עד סוף שנת 2021. (ככל שהיה לך אזור ‏אישי באתר).

‏ההגנה על פרטיות לקוחותינו הינה ערך עליון עבורנו. אנו נוקטים באמצעים המחמירים ‏ביותר, תוך שימוש בטכנולוגיות מתקדמות, על מנת לאבטח את המידע האישי של ‏לקוחותינו ולהגן על סודיותו.

‏אנו מציעים לך לנקוט משנה זהירות ולפעול לשינוי הסיסמאות בהן השתמשת בעבר באתרנו, ככל והנך עושה בהן שימוש במקומות אחרים, וכן לנקוט משנה זהירות ביחס ‏למיילים שנתקבלו משולח בלתי מזוהה.

‏אנו מתנצלים על אי הנוחות ומזמינים אותך לפנות אלינו במייל חוזר בכל שאלה ו/או הבהרה.

יצוין כי האתר הקודם של איקאה שכאמור פעל עד סוף 2021 פעל בשרתים של חברת Signature-IT, אשר נפרצו בחודש נובמבר על ידי גורמים איראניים. החברה מבקשת מהלקוחות להחליף סיסמאות בשירותים אחרים שבהם הם רשומים מחשש לפריצה.

 

איקאה מתקפת האקרים פריצת סייבר מתקפת סייבר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד