כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

"טרכטנברג הוא המועמד שלנו לתפקיד שר האוצר"

הרצוג ולבני הציגו יחד את המועמד החדש של "המחנה הציוני" • טרכטנברג נעמד בראש הועדה שהקים נתניהו בעקבות המחאה החברתית

טרכטנברג, שר אוצר? פלאש90
טרכטנברג, שר אוצר? פלאש90

במסיבת עיתונאים אותה כינסו הבוקר יו"ר מפלגת העבודה ח"כ יצחק הרצוג ויו"ר התנועה ח"כ ציפי לבני במטה הבחירות של הרשימה המשותפת, הודיע הרצוג כי "פרופסור טרכטנברג הוא המועמד שלנו לתפקיד שר האוצר בממשלה שנקים".

הרצוג הוסיף: "שש שנים מדינת ישראל משותקת תחת ראש ממשלה חסר אופק וחסר חזון שאמר ש'אין לו זמן לעסוק בפתרונות הדיור'. הציבור רוצה לראות יוזמה, דרך וכיוון חדש - הבחירות הקרובות יהיו גורליות. הן יקבעו את עתיד המדינה ואיזו מציאות ניצור פה עבור ילדינו".

יו"ר התנועה ח"כ ציפי לבני התייחסה למחאה החברתית: "ששמעתי את הצעקה שעלתה לפני שלוש וחצי שנים משדרות רוטשילד, כשראיתי איך אדם ועוד אדם הופך למאות אלפים שזועקים צדק חברתי הרגשתי שהצעקה הזאת שפתחה לבבות, תשנה את סדר העדיפויות בישראל. זה לא נדל"ן - זה בית!״, התעקשו מנהיגי המחאה. הם צודקים. זו בדיוק זו הסיבה שאנחנו פה היום עם פרופ׳ מנו טרכטנברג - כדי לומר שאנחנו שמים את האזרחים והאזרחיות במרכז".

טרכטנברג אמר כי "כולנו משתוקקים לדרך חדשה שתוביל לחברה צודקת יותר, שוויון הזדמנויות אמיתי ותעודד יזמות וחדשנות. כשעמדתי בראש הועדה שקמה בעקבות המחאה החברתית השבתי למי ששאל "למה שנאמין לך?" כי תפקידי הוא לתרגם לשפה מקצועית את הכמיהה של המוחים לשינוי. הבהרתי אז כי אם הממשלה לא תיישם את ההמלצות אני מתחייב להירתם אישית להשלמת המשימה, וכך אני עושה עתה".

יש לציין כי בעיני רבים מאנשי המחאה החברתית, טרכטנברג היה זה שמוסס את הוועדה כאשר נבחר על ידי נתניהו לעמוד בוועדה, שמסקנותיה, ברובן, לא יושמו.
טרכטנברג ציפי לבני הרצוג מחאה חברתי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד