י"ז אייר התשפ"ד
25.05.2024

מרד? אהרונוביץ' נגד ליברמן: "מגבה את המשטרה"

בעוד ראש מפלגתו בוחר לתקוף את מועד התפוצצות המשטרה והמעצרים, השר אהרונוביץ' דווקא מגבה את הפרקליטות • יעבור בשקט?

אהרונוביץ', פלאש90
אהרונוביץ', פלאש90

לאחר שליברמן האשים את המשטרה כי חקירת פרשת השחיתות בשירות הציבורי נעשית ממניעים פוליטיים, השר לביטחון פנים אהרונוביץ' בחר לצאת היום (ד') נגדו וגיבה את עבודת המשטרה. בתוך כך שוחרר היום השר לשעבר סטס מיסז'ניקוב למעצר בית.

בהודעה שיצאה מטעם משרדו נאמר כי "השר מגבה את עבודת המשטרה, הפרקליטות והיועץ המשפטי לממשלה בחקירת הפרשה". בהודעה מפורטת גם העובדה כי "השר עודכן בדבר החקירה באופן אישי על ידי מפכ"ל המשטרה רק לאחר ביצוע המעצרים, והוא מקפיד שלא להיות מעורב כלל בפרטי החקירה עצמה ובממצאיה".

כזכור, ביום ראשון השבוע יו"ר ישראל ביתנו, שר החוץ אביגדור ליברמן, התייחס לחקירה בה מעורבים גם חברים מ"ישראל ביתנו", וההחלטה לחשוף בתקופת בחירות את פרשת השחיתות הגדולה, שבמרכזה עומדים חברת הכנסת מסיעתו פאינה קירשנבאום וכמה מאנשי מפלגתו.

במסגרת חקירת פרשה השחיתות בחשד לביצוע עבירות שוחד, מרמה, הלבנת הון ועבירות נוספות על ידי שורת בכירים בשירות הציבורי ואחרים, האריך היום בית משפט השלום בראשון לציון את מעצרו של מנכ"ל משרד החקלאות, רמי כהן, עד יום שישי, אז ישוחרר למעצר בית למשך עשרה ימים, ויורחק ל-60 ימים ממשרדו.

בנוסף, שוחרר ראש המועצה האזורית תמר, דב ליטבינוף, למעצר בית בן חמישה ימים. הוא יורחק מהמועצה למשך 15 ימים.

מוקדם יותר היום, בית המשפט שחרר בתנאים מגבילים את שר התיירות לשעבר, סטס מיסז'ניקוב, למעצר בית בן עשרה ימים. כעת נמצאים 11 מחשודי הפרשה במעצר.

בסך הכל, 11 מחשודי הפרשה עודם מצויים במעצר.
משטרה פרקליטות ישראל ביתנו חקירה ליברמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד