ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024

ארדן ואדלשטיין נאבקים בצמרת; פייגלין נותר בחוץ

הליכוד: "הספירה לא נעצרה בגלל חוסר סדר, אלא בגלל חוסר התאמה במספרים" • עוד בחמישיה: ישראל כץ, מירי רגב וסילבן

פייגלין מאוכזב, פלאש90
פייגלין מאוכזב, פלאש90

ארדן ואדלשטיין נאבקים על המקום הראשון, פייגלין בחוץ. בשעות אלה (ה') מסתיימת ספירת הקולות בפריימריז של הליכוד במטה שבגני התערוכה בתל-אביב.

בדוברות הליכוד נמסר: "לצורך הבהרה, הספירה לא נעצרה בעקבות חוסר סדר בספירה, אלא משום שבכמה קלפיות לא סיכמו את המספרים כמקובל, מה שמשאיר לאנשי הבקרה עבודה קשה יותר, טרם יוזנו הנתונים למערכת הממוחשבת".

אמש נסגרו הבחירות המקדימות לראשות ולרשימת הליכוד לכנסת הקרובה. נרשמו 55 אחוזי הצבעה בקרב המתפקדים ב-600 קלפיות. 38 מועמדים התמודדו על מקום ברשימה הארצית בעוד 32 מועמדים ניסו להשיג מקום ריאלי דרך המקומות המשוריינים למחוזות השונים.

מסתמן כי יו"ר הכנסת היוצאת יולי אדלשטיין והשר גלעד ארדן מתייצבים בצמרת. אחריהם בחמישייה הראשונה השר ישראל כ"ץ, ח"כ מירי רגב וח"כ סילבן שלום.

עוד מסתמן כי שר הביטחון, משה יעלון, הגיע אל המקום השישי, ח"כ יריב לוין אל המקום השביעי, השר צחי הנגבי במקום השמיני, ח"כ זאב אלקין במקום התשיעי ובמקום העשירי ח"כ גילה גמליאל.

אחריהם ברשימה: יובל שטייניץ, דני דנון, ציפי חוטובלי, עופר אקוניס, חיים כץ ואבי דיכטר.

כסאו של משה פייגלין מתנדנד והוא לא הצליח להתברג למושב בכנסת, זאת כפי הנראה בשל דילים בליכוד שדחקו אותו החוצה.

מקורבו של פייגלין, חבר ועדת הבחירות של הליכוד מיכאל פואה, התלונן: "בעקבות לחץ בלתי נסבל של ראש הממשלה על יו"ר ועדת הבחירות הורחקו משקיפי הוועדה מתהליך ספירת הקולות. כחבר ועדת הבחירות המרכזית של הליכוד אני מביע חוסר אמון מוחלט בתוצאות הבחירות".

מספירת הקולות בהצבעה על ראשות הליכוד, עולה שראש הממשלה בנימין נתניהו ניצח ברוב עצום של למעלה מ-75%. דנון בירך את ראש הממשלה ואמר: "אני מברך את ראש הממשלה ומאחל לו הצלחה. נפעל יחדיו לניצחון הליכוד בבחירות מול השמאל ומול ציפי ובוז'י".

כמו כן מסתמן כי מתפקדי הליכוד אישרו ברוב גדול את בקשתו של נתניהו לקבל לידיו שני שריונים לרשימה. נתניהו יוכל לשריין שני מועמדים במקומות ה-11 וה-23 ברשימת המפלגה.
ליכוד בחירות קלפי תוצאות כנסת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד