כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
500 איש נתקעו

נהגי אוטובוסים סרבו להסיע יהודים לעצרת פרו-ישראלית

נהגי חברת אוטובוסים בקנדה שנשכרו להסיע יהודים לעצרת פרו-ישראלית סרבה להופיע. "היינו בהלם שמתוך יותר מ-70 אוטובוסים שהוזמנו, 17 לא הופיעו", אמר נשיא ומנכ"ל הפדרציה, אדם מינסקי

נהגי אוטובוסים סרבו להסיע יהודים לעצרת פרו-ישראלית
דגל קנדה צילום: Pixabay

קבוצה של כ-500 יהודים מטורונטו קנדה, נותרו במגרש חניה קר לאחר שהאוטובוסים שנשכרו להביא אותם לעצרת פרו-ישראלית באוטווה פשוט לא הופיעו.

עשרות חברות אוטובוסים נשכרו על ידי הפדרציה היהודית של של טורונטו כדי לקחת יותר מ-2,000 אנשים לעצרת בגבעת הפרלמנט ביום שני בבוקר, אך ללא הסבר 17 אוטובוסים - כולם מאותה חברה פשוט לא הופיעו, כך דיווח אתר Yeshiva world news.

"היינו בהלם שמתוך יותר מ-70 אוטובוסים שהוזמנו, 17 לא הופיעו", אמר נשיא ומנכ"ל הפדרציה, אדם מינסקי. "17 האוטובוסים היו באחריות חברת קבלן משנה. למרות התשלום המלא מראש, החברה לא שלחה אפילו אוטובוס אחד וסירבה להגיב לכל ההודעות תוך שהיא סירבה לספק כל הסבר".

החברה המדוברת היא Prestige Worldwide Transportation Network, LLC, המנוהלת על ידי מוסלמי בשם מוחמד אשפק.

"שתיקה מוחלטת של קבלן המשנה ללא הסבר, החלטה מבישה, ההחלטה הזו נועדה לשבש את העצרת השלווה שלנו על שנאה כלפי יהודים", אמר מינסקי.

"מה שקרה היום הוא מחליא ומקומם", הוסיף. "נגיב באגרסיביות עם כל כלי משפטי וציבורי שעומד לרשותנו. הפדרציה כבר עובדת עם יועצים משפטיים ותתקדם בפעולות תקיפות ונחרצות נגד החברה. שנאה ואפליה נגד כל קהילה לא יכולה להיות נסבלת בקנדה".

 

אנטישמיות מלחמת חרבות ברזל קנדה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד