כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
הצבי ישראל

מאות ליוו את יקיר למנוחות: "מתנה שזכינו בה במשך 21 שנה"

בבית העלמין שבקיבוץ מגדל עוז ליוו היום למנוחות את סמל יקיר ידידיה שינקולבסקי, לוחם בחטיבת השריון | הוא נהרג במהלך אחד הקרבות ברצועה

מאות ליוו את יקיר למנוחות: "מתנה שזכינו בה במשך 21 שנה"
הר הרצל צילום: יונתן זינדל - פלאש 90

מלווים רבים הגיעו היום (שלישי) לבית העלמין שבקיבוץ מגדל עוז שבגוש עציון ללוות בדרכו האחרונה את סמל יקיר ידידיה שינקולבסקי הי"ד, שנפל בקרב ברצועה. אמו סיפרה כי "ביום רביעי האחרון זכינו לבוא ולראות אותך, ונראית כל כך טוב ואני נרגעתי. ואז הגיעה הדפיקה בדלת שטרפה את הכל. עלינו לארץ במלחמת יום הכיפורים, והנה, 50 שנה אחרי אנחנו עדיין נלחמים על מקום שלנו כאן. יקיר האמין שיש לנו זכות להיות כאן בארץ.

יקירי היקר, תרתי משמע, מתנה שזכינו בה במשך 21 שנה. ילד מיוחד עם עוצמה פנימית. כל כך אהבת את הצבא. פחדתי שלא תסתדר, ואתה פשוט פרחת".

גם אחותו, רננה ספדה ואמרה "לפני כמה זמן דיברנו על אהבה. אמרת לי שזה מפחיד בעיניך להתאהב במישהו כמוך. אתה אוהב עמוק וחזק, וכשאתה אוהב משהו זה עד הסוף. אתה היית אמור למצוא מישהי לאהוב אותך, להתחתן ולהביא ילדים, אמור ללמוד את ההיסטוריה של כל דבר בעולם ולצטט לי פסקאות מספרים. אני לא יודעת איך לסכם אותך עכשיו, היה אמור להיות לנו יותר זמן".

האח אבירז אמר עליו: "יקירי, כשמך כן היית. היה לך עולם פנימי עשיר. יש אנשים שהכל בא להם בקלות, אתה לא היית כזה. כל תחנה שאותה כבשת השגת בעמל. עם פרוץ המלחמה הצטערת שלא ניתן לך לקחת חלק במלחמה, המתנת לתורך להיכנס פנימה. לצערנו, נכנסת בסופו של דבר לקרב שממנו לא שבת".

חיילים עזה נרצחים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד