ה' אייר התשפ"ד
13.05.2024
קרבות עזים

מחשש להברחת חטופים, בצה"ל עוקבים אחרי המנהרות

בישראל לוקחים בחשבון שבכירי חמאס יברחו יחד עם חטופים למצרים ויגיעו למדינה אחרת שתסכים לקבל אותם • אלפי לוחמים פועלים בחאן יונס - באזור שבו נמצאת חטיבה משמעותית של ארגון הטרור ומנהלים קרבות עזים 

מחשש להברחת חטופים, בצה"ל עוקבים אחרי המנהרות

בצה"ל עוקבים אחרי המנהרות סביב ציר פילדלפי, בגבול מצרים ורצועת עזה, כדי למנוע מבכירי חמאס לברוח למצרים או להבריח חטופים. כך פורסם ב'כאן 11'.

בשבוע שעבר דווח בערוץ כי עלה חשש שבכירי חמאס יברחו דרך המנהרות שבאזור רפיח לסיני, יחד עם חטופים, ויגיעו למדינה שתסכים לקבל אותם כמו איראן, תימן או לבנון.

בצה"ל מתמקדים ביממה האחרונה בחאן יונס, שם פועלים אלפי לוחמים מאז יום שני. מדובר באזור שצה"ל לא פעל בו קרקעית במערכה הזו, והוא נחשב קשה ללחימה. חטיבה של חמאס עם ארבעה גדודים, שנחשבת לאחת החטיבות החזקות של ארגון הטרור, נמצאת בחאן יונס. בצבא אומרים שהלחימה באזור הזה שונה מהקרבות בצפון הרצועה – יש יותר שטחים חקלאיים והבנייה נמוכה יותר.

בצפון הרצועה עדיין יש לחימה קשה. שבעה לוחמים נפלו בקרבות ביום שני בשג'אעיה וג'בליה. לצה"ל ייקחו עוד כמה ימים לסיים את ההשתלטות על האזור, כשעל הפרק טיפול בתוואי תת קרקעי וחיסול מחבלים.

חטופים מצרים מלחמת חרבות ברזל מנהרות החמאס חמאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד