ד' אייר התשפ"ד
12.05.2024
בעיצומה של המלחמה

פעיל המחאה הבולט נגד הממשלה שוקד על הקמת מפלגה

משה רדמן, פעיל המחאה הבולט בשנה האחרונה נגד הרפורמה המשפטית והממשלה, שוקד בעיצומה של המלחמה על הקמת מפלגה חדשה. רדמן ניסה לגייס גורמים להפגנות שיעזרו לו לקבל מומנטום ותמיכה ציבורית - "זו לא העת", אמרו לו

פעיל המחאה הבולט נגד הממשלה שוקד על הקמת מפלגה
משה רדמן צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

משה רדמן, אחד מהפעילים הבולטים בשנה האחרונה, במחאה נגד הרפורמה המשפטית ונגד הממשלה, שוקד בימים אלו על הקמת מפלגה שתרוץ בבחירות הבאות, כך דווח ב'ישראל היום'.

רדמן ואנשיו שכרו משרדים בתל אביב ומשם הם מגייסים פעילים, מצלמים סרטונים ומכינים חומרים. למפלגתו של רדמן יקראו, ככל הנראה, "זה הזמן", סיסמה שהוא מריץ בפרסומים שונים ומשתמש בה כבר עתה כאשר במהלך ראיונות שלו לתקשורת נמצא מאחוריו כיתוב זה.

לאחרונה הפיץ רדמן בקבוצות ווטסאפ שונות שאלון בו הוא מבקש להצביע מי האנשים המתאימים לפוליטיקה. בין הדמויות: המשנה ליועמ"ש לשעבר דינה זילבר, העיתונאי תומר אביטל, איש מחאת ההייטק עמי דרור ועוד פעילים שמזוהים עם המחאה.

לצד השאלון כתב רדמן: "ממשלת שיקום לאומי? לא יודע כמה הרעיון הזה ישים, אבל בהחלט נתן לי עוד קצת אופטימיות בנוגע לעתיד".

בימים האחרונים ניסה רדמן לגייס את חבריו מהמחאות נגד הרפורמה המשפטית להפגנות בעת הזו כדי לקבל תמיכה ציבורית ומומנטום אך נתקל בחומה בצורה.

פעילים מוכרים מאוד כתבו לו בקבוצות השונות כי לדעתם הפגנות כעת "זו טעות ענקית, ואתם משחקים לידיים של ביבי ומכונת הרעל".

עוד נכתב כי "ביום פקודה כולם יבואו. אין שום צורך לעשות עכשיו הפגנות שרק יעשו את ההפך ובגללן נאבד את ההתנגדות המטורפת שיש בימין לנתניהו. זה משרת רק צורך רגשי לצעוק - לכולנו יש צורך כזה אבל זה לא הזמן, תתאפקו!! לפנינו ימים כל כך מורכבים של החזרת החטופים וטלטלה רגשית בלתי נתפסת של המשפחות. זה לחלוטין לא במקום ולא ראוי".

פעיל נוסף כתב לו: "אני מתבאס שכשהיתה בינינו תמימות דעים הלכנו ביחד, ועכשיו למרות שיש - לפחות בקבוצה הזו - רוב שמאוד מתנגד לדרך הזו, אתה הולך בלעדינו ולמרות מה שאנחנו חושבים. אני עדיין חושב שיש סיכוי טוב שהמהלך הזה יפגע במטרה של החלפת הממשלה הרעה הזו".

בראיון אחר אמר: "הציבור הבין שנתניהו לא מתכוון ללכת. אם נשב מהצד וניתן לו לחזק את הקואליציה שלו, נהיה שנה-שנתיים בתוך מלחמה ובתוך ממשלה שמדרדרת אותנו לתהומות".

רדמן מסר בתגובה: "כרגע אני עסוק רק בהפלת הממשלה, לא יודע מה יהיה אחר כך".

 

מלחמת חרבות ברזל משה רדמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 21 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד