כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
על רקע התחרות הגוברת

רוצים להרוויח 700 אלף דולר? זו ההצעה של BYD

חברת BYD תשמח לשלם עד 5 מיליון יואן, שהם בערך 700,000 דולר לכל סיני שיביא לחברה מידע על מי שמלכלך עליה ברשתות החברתיות. היצרנית החליטה לאחרונה להעלות את גובה סכומי ה"פרס" כדי להפוך את התוכנית ליותר יעילה

רוצים להרוויח 700 אלף דולר? זו ההצעה של BYD
זו הסדאן הספורטיבית החשמלית של BYD המכונה SEAL - בקרוב תגיע לישראל צילום: BYD

יצרני הרכב השונים מתמודדים עם לא מעט בעיות שאינן מתרחשות רק במוסך: כיום על כל יצרן רכב חדש או וותיק שצץ לו צומחים גם מאות אלפי מגיבים בתשלום, טוקבקיסטים זועמים ושאר גורמים שתפקידם הוא להפריך את אמינותו של יצרן הרכב ברשתות החברתיות – אצלנו הם מכונים "בוטים" בין אם מדובר במגיב אנושי או שאינו אנושי.

יצרני הרכב יודעים כיצד להתמודד עם המצב הלא נעים הזה אבל BYD הסינית לוקחת את המהלך צעד אחד קדימה: לפי פרסום של היצרנית, BYD תשמח לשלם עד 5 מיליון יואן, שהם בערך 700,000 דולר לכל סיני שיביא לחברה מידע על מי שמלכלך עליה ברשתות. גובהו של התגמול ש-BYD תסכים לשלם למדווחים נקבע בהתאם לחומרת הסיפור וגם למידת האמינות שלו, כלומר ככל שהמידע על הסיפורים שהופצו נגד BYD הוא מידע יותר מבוסס ואמיתי, כך גובה התשלום יגדל.

ה"פרס" ש-BYD מציעה (בסין יש לציין) כולל דיווח על אי מיילים, חוזים, שיחות בצ'אטים ועוד - ולפי הפרסומים שלBYD בחשבון ה"וייבו" של החברה, שהוא סוג של רשת חברתית שנפוצה בסין, BYD תשמח לשלם ברגע שהמידע יאומת. תוכנית התגמולים של BYD הושקה עוד בשנת 2021, אבל היצרנית החליטה לאחרונה להעלות את גובה סכומי ה"פרס" כדי להפוך את התוכנית ליותר יעילה. כל זה על רקע התחרות הגוברת והעוינות בין יצרניות הרכב הרבות בסין שחלקן הגיעות בתקופה האחרונה למצב של פשיטת רגל לאחר שנחשבו להבטחות מוצלחות.

 

סין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד