י"ג אייר התשפ"ד
21.05.2024
התמוטטות רגשית

החולה בפנייה מצמררת: "החברים שלי כבר לא מזהים אותי"

"אני פונה אליכם בלב שבור, החיים עוד לפני, אנשים במצב שלי שקיבלו טיפול נכון הצליחו לחיות עם הגידול לאורך זמן אבל התרופות עולות הון תועפות"

בית חולים
בית חולים צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

שלום קוראים לי שמואל, אני בן 43, אב לשמונה ילדים ומתגורר באשדוד.

אם הייתי מפרסם תמונה שלי, הייתם חושבים שמדובר באדם מבוגר, חולה וכבד משקל. החברים שלי כבר לא מזהים אותי והבת הקטנה שלי בת 4, נרתעת ממני, אבא שלה.

עד לפני 8 שנים היינו משפחה מאושרת ושמחה, יום אחד כשחזרתי הביתה הרגשתי כאבים חזקים באזור הרגל, לקחתי אקמול ואופטלגין אבל לא הצלחתי להירדם. אחרי אינספור בדיקות וצילומים, הרופאים אמרו לי את מה שהכי פחדתי לשמוע: אני סובל מגידול קשה ונדיר מאוד שלא ניתן לריפוי. (מחלה כרונית).

את אותו ליל שימורים נורא ואיום לא אשכח כל חיי.

האינפורמציה על הגידול הזה דלה מאוד והייתי צריך לקבוע תורות פרטיים לפרופסורים בשביל לקבל הסבר מקיף על המחלה ודרכי ההתמודדות. 

היום אני מטופל בסטרואידים במינון גבוה ותרופות יקרות מאוד שמשמרות  את המצב ומונעות נסיגה והידרדרות. עם הסבל והייסורים התמודדתי בגבורה עד שפיתחתי לימפיאדמה, בצקות כרוניות ברגליים שנראות ומרגישות נורא ואיום.

אשתי שהייתה עד היום חזקה ולוותה אותי לכל הטיפולים התמוטטה רגשית, 7.5 שנים של חובות והלוואות, של טלפונים לרופאים ובדידות רגשית עשו את שלהם.

אני פונה אליכם בלב שבור, החיים עוד לפני, אנשים במצב שלי שקיבלו טיפול נכון הצליחו לחיות עם הגידול לאורך זמן אבל התרופות עולות הון תועפות. 

המצב הכלכלי בבית מזעזע, הילדים אפילו לא מרגישים טיפה מאווירת החנוכה, ואשתי על סף התמוטטות נפשית. הגענו לקצה גבול היכולת, בבקשה תעזרו לנו להחזיק מעמד עם הניסיון הקשה הזה ולהציל את הבית מקריסה. יהי רצון שזכות הצדקה תגן עליכם ויהיה לכם רק בריאות עם אריכות ימים ושנים.

לחצו כאן כדי למלאות את ביתו של שמואל באור החנוכה שיוכלו לקנות אוכל לילדים >>>

שמואל הוא רק חולה אחד מתוך אלפי משפחות שפנו לקרן "להחיות אלפי נפשות" של ועד הרבנים וחייבות תמיכה מיידית ללחם וחלב ומצרכים בסיסיים.

מרן גאון ישראל רבי דב לנדו שליט"א ויחד עימו מרן ראש הישיבה הגרמ"ה הירש שליט"א, מרן הגאון רבי ראובן אלבז שליט"א, מרן הגאון רבי ברוך דוב פוברסקי שליט"א וכ"ק מרן האדמו"ר מראחמסיטירווקא שליט"א אשר ליבם נכמר נוכח מצוקת המשפחות במיוחד כעת לאור המצה הקשה השורר בארץ, ופתחו את הקרן המיוחדת הזו "להחיות אלפי נפשות" - פשוט כדי לספק לאותם נפשות אומללות את הדבר הבסיסי ביותר שיהיה להם מה לאכול.

והם מעניקים ברכה עוצמתית במיוחד מידה כנגד מידה, וככה הם כותבים:

"גדולה זכות הצדקה לועד הרבנים המחיה אלפי נפשות באה"ק ותהא לכם לשמירה מכל צרה ויוכפלו מזונותיכם מתוך בריאות ונחת מכל יוצ"ח"

השותפים לקרן זו יקבלו לבית את שטר הפרנסה בחתימת ידיהם של גדולי הדור שחתמו בערב חנוכה תשפ"ד.

אלפי משפחות במצוקה ממתינים רק לכם >>> מעלים את המשואה בבתיהם וזוכים.

ועד הרבנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד