כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
קרא לנורמליזציה

משטרת מלזיה עצרה אדם שהצהיר על תמיכתו בישראל

משטרת מלזיה עצרה גבר בן 36 לאחר שפרסם כי הוא תומך בישראל, הוא קרא לנורמליזציה בין ישראל למלזיה. הוא הצטלם עם דגל ישראל ברקע ראיון שנתן על היחסים בין ישראל למלזיה  

משטרת מלזיה עצרה אדם שהצהיר על תמיכתו בישראל
העצור מתראיין מביתו צילום: צילום מסך

משטרת מלזיה הודיעה היום (רביעי) כי עצרה גבר בן 36 החשוד ב"המרדה בנוגע להצהרות שמסר על תמיכה ביחסים דיפלומטיים עם ישראל". מלזיה לא מקיימת קשרים דיפלומטיים עם ישראל. הגבר הצטלם עם דגל ישראל ברקע ראיון שנתן על הסכסוך ישראלי פלסטיני כולל התייחסות לנורמליזציה אפשרית בין המדינות.

האיש שנעצר טוען כי "הקהילה הערבית השחיתה את הדרך שבה המלזים חושבים על ישראל".

בראיון אמר האיש העונה לשם ויקטור, כי "טרור ערבי רדיקלי פעיל מאוד במלזיה".

הוא אמר: "ישראל מוזכרת בקוראן, הספר הקדוש לאיסלאם, בדרישה להרחיב את האהבה לבני ישראל, אבל הטרור הערבי הקיצוני שונה מזה, הם פעילים מאוד במלזיה ב-75 השנים האחרונות בניסיון להרוס את המלזים. להפנות את המלזים והסינים נגד המדינה היהודית. זהו תהליך איטי אך יציב מאוד", אמר ויקטור.

הוא אמר כי חמאס ופתח מפיצים שנאה בעולם כדי להשניא את ישראל אצל המלזים. לדבריו, "מידע שגוי הופץ בכוונה כדי להתנגד לממשלת ישראל במרחב הווירטואלי. עלינו להפסיק להאמין למתחזים, לחדשות מזויפות ולמידע מוטעה שמפרסמים על יהודים".

"יש כמה ארגונים ערביים שמתחזים ליהודים והם מרמים ומשקרים באינטרנט כדי ליצור רושם שלילי ל מדינת היהודים", אמר.

הוא הציע למלזיה לפעול כמו בחריין ואיחוד האמירויות הערביות שמקיימות יחסים דיפלומטיים עם ישראל. הוא אף הציע לישראל להקים שגרירות במלזיה.

"שגרירות ישראל תביא הרבה תרבות למלזיה, זה יהפוך את כולנו להיות מודעים לאמת", אמר ויקטור.

לדבריו, היחסים בין מלזיה לישראל יתנהלו בצורה חלקה ושלווה מכיוון ש"בניגוד לטרוריסטים הערבים, למלאזים יש לב טוב ומקבלים עדות שונות לארצם".

 

 

מלזיה עזה חמאס מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד