כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
אבא ל-3

עדי שני נפל בעזה: "אלוקים לוקח את הטובים ביותר"

משפחתו של עדי שני מצור יצחק עודכנה כי נפל בקרבות בדרום רצועת עזה | אשתו ספדה לו: "הוא היה בעל מושלם ואבא מושלם הוא היה איש של חיים ואהב את החיים"

עדי שני נפל בעזה: "אלוקים לוקח את הטובים ביותר"
עדי שני הי"ד צילום: דובר צה"ל

בשעות הערב (רביעי) הותר לפרסום ע"י דובר צהל כי רב סמל במיל' עדי שני הי"ד, בן 39, תושב צור יצחק, לוחם פלס"ר באגד לוגיסטי 6036, נפל בקרב בצפון רצועת עזה.

אשתו, ליאור, ספדה לו: "עדי היה איש אהוב, איש אוהב. הוא היה קרן שמש שמאירה את כל מי שמסביב לו. הוא היה בעל מושלם ואבא מושלם. כל מי שראה אותו התאהב בו במבט ראשון. הוא היה איש של חיים ואהב את החיים".

אחות של עדי, תמי אמרה כי "כל מה שנגיד על עדי לא יתאר את האדם שהיה. אין אחד שלא אהב אותו. אפילו לא אחד. אבא מדהים, בעל שכל אישה הייתה מאחלת לעצמה. הרגישות שלו הדהימה אותי בכל פעם מחדש. אומרים שאלוהים לוקח את הטובים ביותר, קלישאה שהוכיחה את עצמה יותר מתמיד. חשבתי שהלב שלי נשבר בעבר, עכשיו אני מבינה באמת מה זה לב שבור".

"בצער רב ובכאב עמוק קיבלנו את הבשורה המרה על נפילתו של רס"ם עדי שני שנהרג היום בעת מילוי תפקידו", נכתב בהודעת המועצה האזורית דרום השרון, שבה התגורר עדי, "הלב נשבר, משפחת המועצה האזורית דרום השרון מרכינה ראשה ומשתתפת בצערם הכבד של רעייתו ליאור, בנותיהם יובל, גאיה ותומר, כל בני משפחות שני, ריבק וכל קהילת צור יצחק בשעה קשה מנשוא זו. יהי זכרו של עדי ברוך לעד".

חייל נהרג עזה קרב יריות מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד