י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
צריך לשמור על 'הבלוק'

נתניהו לא הולך לשום מקום: מקיים מרתון פגישות

ראש הממשלה בנימין נתניהו מקיים פגישות ושיחות מרתוניות עם ראשי גוש הימין ומדבר איתם על החשיבות שבשמירה על גוש הימין מאוחד מתוך היערכות לבחירות הבאות או שמא לשמר את המשך קיום הממשלה גם לאחר המלחמה

נתניהו לא הולך לשום מקום: מקיים מרתון פגישות
אריה דרעי עם נתניהו במליאה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

חשבתם שנתניהו מתכוון לפרוש מהחיים הפוליטיים אחרי סיום מלחמת חרבות ברזל? כנראה שהתבדיתם. ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר בימים האחרונים בשיחות סגורות עם גורמים פוליטיים כי לקראת היום שאחרי המלחמה "צריך לשמור על 'הבלוק' ולא להסכים למהלכים פוליטיים שיעמידו בסימן שאלה את הגוש". כך מדווח מיכאל שמש ב'כאן 11'.

ראש הממשלה נתניהו ממשיך במרתון פגישות מדיניות ופוליטיות היום בלשכתו בכנסת. בין היתר יצאו ובאו בלשכתו, הח"כים והשרים: יריב לוין, רון דרמר, דוד אמסלם, אבי דיכטר, אריה דרעי ואמיר אוחנה. כך דיווח מוטי קסטל ב'ערוץ 14'.

נתניהו בשיחות היום במליאה. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90.

בשבוע שעבר פורסם כי הנימוק המרכזי של נתניהו לצורך בהמשך כהונתו, כפי שבא לידי ביטוי בשיחות בלשכתו, הוא כי הוא "היחיד שיוכל למנוע הקמת מדינה פלסטינית בעזה וביהודה ושומרון אחרי המלחמה", כאשר יריביו יאיר לפיד ובני גנץ הטוענים לכתר פחות נחרצים בעניין.

וברקע הפגישות הללו מוקדם יותר אישרה הכנסת בקריאה ראשונה את התקציב הנוסף לשנת 2023 ברקע המלחמה. 62 חברי כנסת תמכו לעומת 53 שהתנגדו. שר הביטחון יואב גלנט קוזז באישור מההצבעה, שר הכלכלה ניר ברקת נעדר מההצבעה במחאה, ושרי המחנה הממלכתי התנגדו.

 

בנימין נתניהו קואליצית הימין אריה דרעי יריב לוין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד