י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
בעיצומה של המלחמה

יו"ר העבודה מיכאלי הכריזה על הקדמת הפריימריז והודיעה שלא תתמודד

יו"ר מפלגת העבודה מרב מיכאלי כינסה באופן פתאומי מסיבת עיתונאים בה הודיעה על הקדמת הפריימריז. מיכאלי לא תתמוד ותפרוש בסוף הקדנציה הנוכחית

יו"ר העבודה מיכאלי הכריזה על הקדמת הפריימריז והודיעה שלא תתמודד
פריימריז במפלגת העבודה צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

יו"ר מפלגת העבודה מרב מיכאלי הודיעה הבוקר (חמישי) על הקדמת הפריימריז לראשות המפלגה והם יתקיימו בעוד ארבעה חודשים. מיכאלי לא מתכוונת להתמודד בפריימריז ולמעשה תפרוש בסוף הכנסת הנוכחית.

מיכאלי אמרה בפתח דבריה: "אני אחראית למצבה של המפלגה, בחירות לתפקיד היו״ר יתקיימו בעוד ארבעה חודשים".

היא העריכה כי ישראל הולכת לבחירות בשנת 2024.

לדבריה, "כדי להיערך לבחירות האלה, אני פותחת את המפלגה, ואני מתכוונת להקדים את הפרמייריז לראשות מפלגת העבודה ולקיים אותם בעוד ארבעה חודשים, בתקווה שהמלחמה תסתיים עד אז ושכל החטופות והחטופים יחזרו אלינו. אם הבחירות לכנסת יוקדמו עוד יותר - ואני מאד מקווה שכך יהיה - נקדים את הפריימריס בהתאם.

עוד אמרה: "אין לי כוונה להתמודד בפריימריז לראשות המפלגה ולא אתמודד גם על מקום ברשימת העבודה לכנסת הבאה. כן אהיה כאן לעשות הכל כדי להעביר למנהיגה או למנהיג הבא של המפלגה את ההגה בצורה הטובה ביותר, לטובת בניה מחודשת של המפלגה ושל המדינה שלנו.

יצויין כי מיכאלי, מכהנת כיו"ר מפלגת העבודה מאז תחילת 2021. בבחירות האחרונות שהתקיימו בשנה שעברה מיכאלי הובילה את המפלגה למפלה ומספר הח"כים שלה בכנסת צנח לארבעה בלבד.

חברי הכנסת של המפלגה לא עודכנו על מסיבת העיתונאים של מיכאלי ועודכנו על כך בתקשורת. ההערכות במערכת הפוליטית הן כי המתמודדים לראשות המפלגה יהיו חכ"ל יאיר גולן, חה"כ אפרת רייטן ואולי גם חה"כ נעמה לזימי.

בחירות לכנסת מרב מיכאלי יאיר גולן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד