כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

"הגראי"ל יחליט בימים הקרובים אם לפעול"

מבית הגראי"ל שטיינמן נמסר כי "ראש הישיבה מודאג מהמצב ומהמצוקה האפשרית של הקטנת הנציגות החרדית בכנסת" • "בימים אלו נבדקים ומתלבנים נושאים מסויימים, ואנו מעריכים כי לאחריהם, יכריע האם וכיצד לפעול" • "מרן מעולם לא תמך במפלגתו של אלי ישי, וישי לא נכנס לבית מרן לאחר שהודיע על פרישתו מתנועת ש"ס"

הרב שטיינמן. צילום: שוקי לרר
הרב שטיינמן. צילום: שוקי לרר

בעקבות הפרסומים אודות מעורבותו של הגראי"ל שטיינמן, הן בהענקת ברכת הדרך לח"כ אלי ישי והן בהוראה לשובו של אריה דרעי לראשות תנועת ש"ס, מפרסם הבןקר (ו) דובר בית הגראי"ל, העיתונאי בני רבינוביץ', את העובדות לאשורן.

"בימים האחרונים הגיעו לראש הישיבה שליט"א, ראשי ישיבות ספרדים ואשכנזים, על מנת שיתערב במצב - לאור המצוקה האפשרית של הקטנת הנציגות החרדית. מרן שליט"א מודאג מהענין. בימים אלו נבדקים ומתלבנים נושאים מסויימים, ואנו מעריכים כי לאחריהם, יכריע האם וכיצד לפעול.

"מן הראוי להבהיר שוב לאותם תמימים או מוסתים, כי מרן שליט"א מעולם לא תמך במפלגתו של אלי ישי, וישי לא נכנס לבית מרן שליט"א לאחר שהודיע על פרישתו מתנועת שס".

בתוך כך, אומר גורם בכיר ב"דגל התורה", כי כל הניסיונות הזולים לייצר כביכול לחץ על הגראי"ל, מבזים ומשפילים לעושיהם. כן ציין, כי גם דרעי וגם ישי לא התייעצו עם הגראי"ל שטיינמן טרם הודעתם על הפרישה מש"ס.
שטיינמן שס דרעי ישי מפלגה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 30 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד