כ"א תמוז התשפ"ד
27.07.2024
מדליקים את האור

בני משפחות החטופים השתתפו במעמד הדלקת נר ראשון בכותל המערבי

אלפים ובהם בני משפחות החטופים במעמד הדלקת נר ראשון של חנוכה בכותל המערבי. הראשל"צ הגר"י יוסף: "ימי החנוכה ימים גדולים מאד המסוגלים גם לפעול למען שחרור החטופים". שר הדתות מלכיאלי: "אנחנו מבקשים מהקב"ה שיפעל מלמעלה לשחרר את כל החטופים, כל העם היושב בציון זקוקים לכך"

בני משפחות החטופים השתתפו במעמד הדלקת נר ראשון בכותל המערבי
הדלקת נר ראשון של חנוכה בכותל המערבי צילום: באדיבות המצלם

אלפי עמך ישראל מכל גווני הקשת והאוכלוסיה ובהם עשרות מבני משפחות החטופים השתתפו הערב (חמישי) בטקס הדלקת נר ראשון של חנוכה ברחבת הכותל המערבי.

הדלקת נר ראשון של חנוכה בכותל המערבי.

לראשונה, לאור המצב הוחלט במשרד הדתות והקרן למורשת הכותל להדליק 138 חנוכיות לחטופים הנמצאים בשבי חמאס בעזה, כאשר בני משפחותיהם הדליקו נרות בחנוכיות את האירוע ליווה הזמר חיים ישראל.

הראשל"צ הגר"י יוסף עמד בדבריו על חשיבות ימי החנוכה המסוגלים מאד לכל ישועה ובוודאי לשחרור החטופים הנמצאים בשבי חמאס.

רב הכותל המערבי והמקומות הקדושים הרב שמואל רבינוביץ אמר: "אני פונה מכאן, מהכותל המערבי, מהאבנים העתיקות שהן הלב הפועם של העם היהודי, אל האחים והאחיות שלנו בעזה. אני לא יודע אם אתם שומעים אותי, אבל אני יודע שהלבבות שלכם מחוברים ללבבות שלנו עכשיו. שהנרות שלנו מאירים לכם בחשכה. אנחנו מתפללים עליכם. אנחנו מתפללים איתכם. עם ישראל כולו אתכם ויהיה אתכם עד שתחזרו הביתה בקרוב ממש בעזרת השם. כולנו מתפללים הערב יחד "ושבו בנים לגבולם" – בריאים ושלמים בגופכם ובנפשכם"

שר הדתות מיכאל מלכיאלי שנשא דברים אמר: "אנו מבקשים מהקב"ה כפי שהסביבון אינו פועל לבד אלא על ידי כוח עליון כך בדיוק זקוקים אנו כעת יותר מכל לכוח עליון על מנת שיחזרו כל החטופים לביתם בריאים ושלימים".

הכותל המערבי חנוכה מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד