א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
'חנוכיית החטופים'

עמית שוחרר משבי חמאס: "נרגש להדליק נר ראשון"

משפחות החטופים הדליקו את הערב את 'חנוכיית החטופים' בעלת 138 קנים, המייצגים את כלל החטופים בשבי חמאס בעזה. האירוע נערך בנוכחות שגריר ארה"ב ג'אק לוק שהצהיר: 'לא נפסיק לפעול, עד לחזרתם הביתה של כל 138 החטופים"

עמית שוחרר משבי חמאס: "נרגש להדליק נר ראשון"
הדלקת נר חנוכה בכיכר החטופים צילום: אילן בן אודיז

האור שלהם עדיין דולק: המשפחות השיקו הערב לראשונה בעולם את חנוכיית החטופים בת 138 קנים, נר לכל חטוף שהודלק ע"י בני משפחתו. אמיר דדון הגיע לתמוך במשפחות ושר את שירו 'אור גדול' לעיני אלפי אנשים בכיכר החטופים. שגריר ארה"ב בישראל, ג'ק לוק הגיע לתמוך במשפחות והצטרף לקריאת 'עכשיו' להחזרת החטופים. אל האירוע הצטרף אחד מהחטופים ששוחרר משבי חמאס עזה, עמית שני שקרא לשחרור החטופים יחד עם בנות הדור הצעיר של כפר עזה שנפגע קשות בשבת השחורה.

עמית שני ששוחרר משבי חמאס מעזה "אני נרגש ושמח לעמוד פה הערב בנר ראשון של חנוכה, כאן על אדמת ישראל. אני מודה לכל מי שפעל למען חזרתי ולמען חזרת שאר החטופים. אנחנו צריכים להמשיך ולהילחם עד החזרת אחרון החטופים".

שני קנר ורז איתמרי, צעירות כפר עזה שחבריהם חטופים בעזה "אנחנו זועקות ומבקשות תשיבו את כל החטופים הביתה עכשיו וכמה שיותר מהר. כולכם יודעים מה קרה בשביעי באוקטובר, שמעתם את סיפורי האימה בחדשות וקראתם אינסוף פוסטים ברשתות החברתיות. אנחנו בכפר עזה חיים את האימה כבר 62 יום. איבדנו 63 מבני היישוב שנרצחו באכזריות, לצד עשרות שנחטפו לעזה. לשמחתינו ממש לאחרונה שבו אלינו 11 חטופים מהקהילה. לצד חיבוק חזק והרבה דמעות של אושר, הם מספרים בקול חנוק את הזוועות שהם עברו. אנחנו דואגות לשלומם. מדברים איתנו על שיקום, אבל לא נוכל להשתקם בלי החזרת כל החטופים הביתה".

שגריר ארה"ב בישראל, ג'אק לוק אמר: "בתוך המלחמה הטרגית הזו, אנו מזכירים כאן הערב שהאור בסופו של דבר תמיד ינצח את החושך. ארצות הברית עומדת לצד ישראל עכשיו ותמיד. אנו מחויבים לבנות כאן עתיד של שלום וביטחון מתמשכים. לא נפסיק לפעול, עד לחזרתם הביתה של כל 138 החטופים".

הרב מיכאל מלכיאור, נשיא רשת מיתרים והרב הראשי של נורבגיה: "המקום הזה הפך לקדוש בזכות המאבק שלכם. חיילנו הנלחמים בחזית פועלים בנחישות בשביל החזרתם החטופים. במקביל אלינו מדליקים אלינו בכל קהילות העולם נרות חנוכה למען החטופים. לא רק בעת מלחמה אני מאמין שרק ביחד, דתיים-חילוניים ומסורתיים נצליח. כולנו עם אחד עם שיר אחד. בחג החנוכה ואני מתחנן במקום הקדוש הזה לבורא עולם שיהיה נס ושכל אחד מ-138 חטופים יחזרו הביתה בשלום".

חמאס שחרור חטופים חנוכה מטה משפחות החטופים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד