כ"א תמוז התשפ"ד
27.07.2024
גם אשתו נרצחה

הקיבוץ מודיע: דרור קפלון שנחשב חטוף - זוהה כאחד הנרצחים

קיבוץ בארי מודיע הערב על הירצחו של דרור קפלון במתקפה האכזרית על קיבוץ בארי בשבת 7.10.23 | במשך כל התקופה מזה חודשיים הוא נחשב חטוף

הקיבוץ מודיע: דרור קפלון שנחשב חטוף - זוהה כאחד הנרצחים
שולחן שבת בטיימס סקוור לחטופים צילום: דוב בער הכטמן

קיבוץ בארי פרסם הערב (חמישי) הודעה בה נאמר כי דרור קפלון הי"ד, בן 68 ואב לשלושה ילדים שהתגורר בקיבוץ ונחשב עד כה חטוף - נרצח. רעייתו, ד"ר מרסל פרייליך קפלון הי"ד, ששהתה עימו בממ"ד, נרצחה במתקפה אף היא. נועם קפלון, בנו, סיפר לYnet הבוקר כי אביו "שידר פאניקה, גם כשכל הקיבוץ היה מתפנה בסבבים הוא תמיד היה נשאר, קשה להוציא אותו משלוותו. גם בהודעות שהוא כתב לנו היה נשמע שהמצב יחסית תחת שליטה".

עוד סיפר כי "אחרי כמה ימים נחשפה המשפחה לסרטון נוסף שבו נראים אותם אנשים מצולמים ירויים ושכובים ליד השער הצהוב ללא רוח חיים. בהמשך קיבלנו הודעה שהנשים נרצחו, גם אנחנו חיכינו להודעה. השלמנו עם זה וחיכינו לזה. כבר היינו באבל, באיזו שבעה לא רשמית, אפילו סיפרנו לילדים כדי שתהיה להם איזו וודאות, שסבא נרצח. הוא הוגדר נעדר המון זמן ורק לפני כמה ימים הודיעו לנו שלא זיהו אותו, את שאר הנשים זיהו מאוד מהר".

לפני מספר ימים מכשיר הפלאפון שלו אוכן ברצועה. "אמרו לנו שמזה מבינים שהוא ככל הנראה חטוף. אנחנו מתפללים שהוא בחיים אם הוא חטוף ושהוא בריא ושלם. הוא אחד שיכול לשרוד דברים מאוד קשים. אני בטוח שהוא עוזר שם לכל מי שצריך. זאת רכבת הרים רגשית, לא אני ולא האחיות שלי מצליחים לתפקד, אני מנסה להיות חזק. הפקירו אותו, צריך לעשות הכול כדי שהוא וכל החטופים יחזרו במצב טוב.
הבן שלי שאל את אמא שלו למה יש סרטים צהובים על המכוניות, היא אמרה שזה כדי לתמוך באנשים במלחמה וכדי לנצח, ואם הוא רוצה שנתלה גם. הוא ענה לה שאין מה כי כבר הפסדנו את סבא".
חטיפה נרצחים מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד