י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"נגיע עד אליך"

צפו: קצין צה"ל מצא כרטיס אשראי של איסמעיל הנייה

סגן אלוף דותן, מגד 932 של הנחל, מצא את כרטיס האשראי של מנהיג חמאס איסמעיל הנייה והעביר לו מסר שלוחמיו יגיעו גם אליו כמו שהגיע לכרטיס האשראי שלו

צפו: קצין צה"ל מצא כרטיס אשראי של איסמעיל הנייה
איסמעיל הניה צילום: אחמד חטיב, פלאש 90

מפקד גדוד 932 של חטיבת הנח"ל, סא"ל דותן, הציג כרטיס אשראי על שמו של מנהיג חמאס איסמעיל הנייה שנמצא במהלך פעילות צה"ל ברצועה ואמר: "נגיע עד אליך. כשאמרנו שנגיע עד אליכם - לזה התכוונו", אמר דותן בסרטון שפרסם. "ברחתם כמו פחדנים והגענו אפילו לכרטיס האשראי שלכם. הנייה שם את האשראי וברח", הוסיף.

הנייה הוא מבכירי חמאס וראש הלשכה המדינית של הארגון שנמצא ככל הידוע בקטאר כמעין מדינת מקלט, אולם במהלך המלחמה הוא דילג בין מדינות תומכות באין מפריע כמו איראן ולבנון.

אתמול (חמישי) חשף צה"ל קבלות על סך אלפי דולרים מקניות של תכשיטי יוקרה שרכש בנו של הנייה. הקבלות נמצאו כחלק ממסמכים רבים שנאספו במהלך הפעילות הקרקעית ברצועה - ומצביעים על ניתוק בין תושבי הרצועה להנהגת חמאס.

סכום הכסף של קבלה אחת שווה למשכורת של כמעט שנתיים עבור התושב העזתי הממוצע, שמרוויח כ-1,200 שקלים בחודש. שיעור האבטלה ברצועה עומד על 45%. באחת הפשיטות נתפסו חמש קבלות על שמו של מעאד׳ אסמאעיל הניה, בנו הרביעי של ראש הלשכה המדינית של חמאס, המעידות על רכישת תכשיטי יוקרה באלפי דולרים מחנויות ברצועת עזה ובקטאר.

כרטיסי אשראי מלחמת חרבות ברזל עזה חמאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד