י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

בית שמש: 110 מרוכשי דירות כרמל קיבלו טופס 4

כל רוכש חסך כ-300 אלף שקל ממחיר הדירה • בפרויקט כולו - 600 רוכשים, שיחסכו כ-150 מיליון שקל במשותף

מנחם כרמל. צילום: קובי הר צבי
מנחם כרמל. צילום: קובי הר צבי



התקדמות משמעותית בפרויקט הדיור של מנחם כרמל בבית שמש: בסוף השבוע שעבר הגיעו כל האישורים הנדרשים, ומחר (ב) יקבלו 110 רוכשים מתוך כשש מאות את טופס 4 המיוחל שיאפשר להם להיכנס לדירותיהם בשעה טובה ומוצלחת, כך נחשף הבוקר בעיתון 'המודיע'.

לפי הפרסום בעיתון, מדובר בהישג ענק של כרמל שהצליח לעשות את הבלתי יאומן ולמסור את הדירות במחיר של שש מאות אלף שקל בממוצע לדירת שלושה חדרים. זהו מחיר חסר תקדים בענף הדיור ובוודאי בעיר כמו בית שמש, בה דירה כזו נמכרת כיום בסביבות תשע מאות אלף שקל.
כזכור, העמותות בניהולו של כרמל זכו בממוצע של 200 אלף שקל ליחידת קרקע כולל פיתוח.

לפי הדיווח, כרמל הצליח לחסוך לכל משפחה שרכשה אצלו דירה, כשלוש מאות אלף שקל. תכפילו את זה בכשש מאות דירות והגעתם לחסכון של למעלה ממאה וחמישים מיליון שקל.

לדברי כרמל, הוא מקווה מאד שהרוכשים עוד יקבלו כמה אלפי שקלים בחזרה, כסף שהבנקים הקצו לבצ"מ (הוצאות בלתי צפויות מ.ו.) וככל הנראה חלק מהכסף יוחזר לרוכשים.

את הביצוע של בניית הדירות עשתה חברת י. שטרן במחיר זול וחסר תקדים של 2,980 שקל למטר. לדברי גורמים בענף החברה הפסידה כסף בפרויקט, אבל איזנה זאת באמצעות פרויקטים חדשים שקיבלה בעקבות הזכייה שלה בבית שמש.

כבר לפני שש שנים, כאשר החל הפרויקט, אמר כרמל בראיון ל'בחדרי חרדים': "יש כאלה שרואים בפרויקט הזה משימה לאומית ומוותרים על פרנסתם למען הציבור. כזה פרויקט יש לו סיכויי הצלחה לא מבוטלים. אנחנו מתעתדים לחסוך לכל רוכש 200,000 ₪. אם תכפילו את במספר ילדים של משפחה חרדית, תבינו את גודל המהפכה. זה הרבה יותר חשוב מהמריבות על תקציב הישיבות למשל", אמר אז.
מנחם כרמל המודיע דירות בית שמש טופס 4

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד