כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

צפו: אורחי מלון כינר הפתיעו את העובדים במחווה מרגשת • כך זה נראה

מאות האורחים השוהים בימים אלה במלון "כינר" בטבריה הפתיעו את עובדי המקום במחווה מרגשת • בהנהלת המלון דואגים כבר למעלה מארבעים יום למאות המפונים השוהים במקום

צפו: אורחי מלון כינר הפתיעו את העובדים במחווה מרגשת • כך זה נראה
בלונים צילום: באדיבות המצלם

מאז פרצה המלחמה פונו עשרות אלפי תושבים מיישובי העוטף ויישובי קו העימות הצפון למספר מלונות עד אשר יתאפשר להם לשוב לבתיהם. מי שפתחו את שעריהן בפני מאות תושבים הם הנהלת מלון "כינר" היוקרתי בטבריה אשר איכלס בין חדריו מאות רבות של מפונים.

במלון שוהים בימים אלה מאות משפחות המפונות מהיישובים מעין ברוך, דפנה, משגב עם, קריית שמונה, שדרות ויישובי העוטף. בהנהלת המלון ממשיכים לעשות הכל בכדי לספק להם את מיטב השירות גם בימים טרופים אלה שהם שוהים הרחק מן הבית.

מאות השוהים במקום אשר מעריכים מאוד את המסירות של עובדי המלון החליטו לצאת במחווה מרגשת ולהודות להם על המסירות במהלך התקופה הכה לא פשוטה הזו, במסגרת כך עברו המפונים בין מחלקות המלון עם גיטרה וחילקו מכתבי תודה מרגשים לעובדי המלון.

העובדים המופתעים שלא נחים לרגע מאז מתקפת הפתע בשמחת תורה התרגשו מעומק הלב לראות את הכרת התודה של מאות המפונים והודו להם מעומק הלב על המחווה המרגשת.

בתוך כך, בהנהלת המלון החליטו כמחווה מרגשת להעניק ללא עלות חדרים רבים ברחבי המלון לטובת משפחת חתן שערכה במקום את שבת החתן שלהם. האורחים הודו מקרב לב להנהלת המלון אשר מגלה אכפתיות ונדיבות לב גם בימים מורכבים אלה.

בהנהלת המלון אמרו כי, "גם בימים אלה אנו מעניקים את השירות הטוב ביותר שלנו למאות המפונים ללא הפסקה של רגע. אנו מודים לשוהים במלון על המחווה המרגשת לעובדים אשר באמת עושים עבודה יוצאת דופן במסירות ובנאמנות. מלון כינר ממשיך להוביל את הסטנדרטים הכי גבוהים באירוח מפנק ויוקרתי. אנו תקווה לימים שקטים ורגועים יותר".

חדשות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד